Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woepsie90 schreef:Hi!
Weten jullie hoe je je paard uit zichzelf kan laten parkeren? Dus dat hij zelf naar het opstapblok loopt en zichzelf goed draait en neerzet terwijl jij gewoon staat te wachten bij het blok? Op instagram zie ik dit veel voorbij komen en het lijkt me best handigen dan bedoel ik NIET met zweep druk geven op de bil, maar gewoon alles vanuit vrijheid.
Iselda schreef:Ik wil me ook graag melden. Ik heb vandaag het boek van Jesse en Eva binnengekregen, waar ik morgen mee wil gaan beginnen.
Zadel gestolen en heb nog geen nieuwe, dus ik dacht vrijheidsdressuur is leuk om de tijd te overbruggen![]()
Ik ga morgen eerst maar eens proberen om eten te weigeren, meneer hapt altijd overal in en verwacht altijd snoepjes of iets anders te eten
Kimmiee_D schreef:Iselda schreef:Ik wil me ook graag melden. Ik heb vandaag het boek van Jesse en Eva binnengekregen, waar ik morgen mee wil gaan beginnen.
Zadel gestolen en heb nog geen nieuwe, dus ik dacht vrijheidsdressuur is leuk om de tijd te overbruggen![]()
Ik ga morgen eerst maar eens proberen om eten te weigeren, meneer hapt altijd overal in en verwacht altijd snoepjes of iets anders te eten
Daar staat mijn pony in,in het boek van eva en jesse