Ik hoop van de week mijn paardjes ook kennis te kunnen laten maken met de hoop
Van de een (waar ik me voornamelijk mee op HA richt) verwacht ik dat ie het helemaal geweldig vind.
Van de ander verwacht ik dat ie er keihard voor wegrent
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kan op dit moment niet lekker met hem grondwerken zeg maar, mijn eigen stomme schuld, maarja, eerst even oplossen. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik terug met de clicker zou werken of niet .. [***] wordt dan wel enthousiast, maar een beetje té
En hij gaat dan vanalles proberen & doen en dan weet ik niet hoe te reageren of ben ik te traag of doe ik het verkeerde of .. en dan merk ik dat bij de omgang in het algemeen
Maar langs de andere kant is de clicker ook zo verdomd handig, dus als ik nu eens handig wil worden met dat ding
Kan net even ondersteunen bij sommige dingen.
Ik ga het gewoon weer proberen, zal wel zien waar het eindigt. Liever een iets te enthousiast paard dan een tamzak die niks wil doen

Ik denk alle oefeningen die voorkomen apart uitgelegd met de verschillende manieren van uitvoeren dat dat al heel fijn is om te bekijken. En inderdaad ook wat basis grondwerk wat je nodig hebt. Ik zit nog steeds te denken hoe ik dat moet gaan doen zonder stick/zweep/...
zodra ze klaar zijn, zijn ze te vinden op mijn site.
ik ben erg benieuwd naar je filmpjes.

[***] schreef:Oh Joyce, zeker doen!
Als je alles al doet wat je nu beschrijft denk ik dat er niet veel meer nodig isIk denk alle oefeningen die voorkomen apart uitgelegd met de verschillende manieren van uitvoeren dat dat al heel fijn is om te bekijken. En inderdaad ook wat basis grondwerk wat je nodig hebt. Ik zit nog steeds te denken hoe ik dat moet gaan doen zonder stick/zweep/...
![]()

) er komt heel misschien een datum vrij op een zondag déze maand nog. Omdat ik als deze niet doorgaat toch het liefst zou willen invullen met een trainingsdag, ben ik aan het kijken of er misschien geïnteresseerden zijn op dit redelijk korte termijn.
dus ja, heul dichtbij
Bojangles schreef:[***] schreef:Oh Joyce, zeker doen!
Als je alles al doet wat je nu beschrijft denk ik dat er niet veel meer nodig isIk denk alle oefeningen die voorkomen apart uitgelegd met de verschillende manieren van uitvoeren dat dat al heel fijn is om te bekijken. En inderdaad ook wat basis grondwerk wat je nodig hebt. Ik zit nog steeds te denken hoe ik dat moet gaan doen zonder stick/zweep/...
![]()
Zodra wij weer nieuwe filmpjes online hebben, dan laat ik het weten.
Vinden jullie het misschien ook leuk om een OLHA filmpje te zien, met daarbij de bijbehorende scores en commentaar en waarom er die punten voor zijn gegeven?
Oh en even een reclame-spam erdoor () er komt heel misschien een datum vrij op een zondag déze maand nog. Omdat ik als deze niet doorgaat toch het liefst zou willen invullen met een trainingsdag, ben ik aan het kijken of er misschien geïnteresseerden zijn op dit redelijk korte termijn.
Dan weet je hoe er gekeken wordt en kan je zien of je hetzelfde zien als dat zij zien enzo, is altijd heel interessant 

Heb nog niet gekeken of er nu al meerdere trainers in België zitten, moet het nog eens uitzoeken, een tijdje niet mee bezig geweest