Ik hoop van de week mijn paardjes ook kennis te kunnen laten maken met de hoop

Van de een (waar ik me voornamelijk mee op HA richt) verwacht ik dat ie het helemaal geweldig vind.
Van de ander verwacht ik dat ie er keihard voor wegrent

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Oh Joyce, zeker doen!
Als je alles al doet wat je nu beschrijft denk ik dat er niet veel meer nodig isIk denk alle oefeningen die voorkomen apart uitgelegd met de verschillende manieren van uitvoeren dat dat al heel fijn is om te bekijken. En inderdaad ook wat basis grondwerk wat je nodig hebt. Ik zit nog steeds te denken hoe ik dat moet gaan doen zonder stick/zweep/...
![]()
Bojangles schreef:[***] schreef:Oh Joyce, zeker doen!
Als je alles al doet wat je nu beschrijft denk ik dat er niet veel meer nodig isIk denk alle oefeningen die voorkomen apart uitgelegd met de verschillende manieren van uitvoeren dat dat al heel fijn is om te bekijken. En inderdaad ook wat basis grondwerk wat je nodig hebt. Ik zit nog steeds te denken hoe ik dat moet gaan doen zonder stick/zweep/...
![]()
Zodra wij weer nieuwe filmpjes online hebben, dan laat ik het weten.
Vinden jullie het misschien ook leuk om een OLHA filmpje te zien, met daarbij de bijbehorende scores en commentaar en waarom er die punten voor zijn gegeven?
Oh en even een reclame-spam erdoor () er komt heel misschien een datum vrij op een zondag déze maand nog. Omdat ik als deze niet doorgaat toch het liefst zou willen invullen met een trainingsdag, ben ik aan het kijken of er misschien geïnteresseerden zijn op dit redelijk korte termijn.