Wat zijn eigenlijk de entree kosten?? Kon het nergens vinden
Staat op de website: € 10 per persoon, € 2,50 korting met een kortingsbon (ook via de site aan te vragen).
Heeft iedereen zijn kortingsbon al in de mail? Ik hoor het graag als daar problemen mee zijn, maar tot nu toe heb ik nog geen klachten gehoord, dus zal wel goed gaan
Ik heb inderdaad een mailtje met infor over kortingsbon gekregen Heb ook nog boekje van vorig jaar op mn bureau liggen Vond het toen zo leuk, dat weggooien zo zonde leek, zoveel handige websites enz van mensen staan erin, ben dus erg benieuwd naar een echt magazine
Silence
Jah! Camera mee! Alleen dan niet mijn nieuwe spiegelreflex *is te zuinig* *heeft hem in de 3 weken dat ze hem heeft nog nooit gebruik, wegens te zuinigheid*
E_Nalanta
Geplaatst: 13-03-12 18:10
Maritje1991 schreef:
Waarschijnlijk gaan dit weekend de kampionschappen door, en dat is goed nieuws!
OH YEAH! Dat is zéker goed nieuws! Duimen blijven draaien hoor, you never know, maar di's een stap in de goede richting.
*twijfelt of ze spiegelreflex mee neemt* De kwaliteit van mijn niet- spiegelrefles ( ) is beter kwa filmen. Dus die gaat mee! Eva dan film ik jou! Dan kun je weer een filmpje maken voor op YT