KLfan schreef:Er bestaan ook paarden met geestelijke aandoening.
volgens mij hoort deze reactie niet in dit topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
criollolover schreef:M_D_H lees maar eens haar berichten door, ze reageert wel vaker wat vreemd.........
KLfan schreef:criollolover schreef:M_D_H lees maar eens haar berichten door, ze reageert wel vaker wat vreemd.........
Ze hadden het over domme paarden. En dan kan het ook wezen dat een paard zonder dat je het door hebt een lichte geestelijke aandoening heeft. Waar Jou bericht op slaat snap ik helemaal niet en hoezo reageer ik vaker raar?
ponyparadijs schreef:KLfan schreef:Ze hadden het over domme paarden. En dan kan het ook wezen dat een paard zonder dat je het door hebt een lichte geestelijke aandoening heeft. Waar Jou bericht op slaat snap ik helemaal niet en hoezo reageer ik vaker raar?
Als je nou met zo een uitleg komt lijkt het niet een loze opmerking. Want ook bij mij kwam jou opmerking over als misplaatst.
gr_roos schreef:Ik bevestig de haken aan de zijkanten van het halster.
randalinpony schreef:Als mensen geen reacties op elkaars posts en filmpjes/fotos gaven zou bokt snel ophouden te bestaan.
Er is verschil tussen kritische reacties en afzeiken. Hoe oud ben je Driesprongg?
@renatevb: maar dan loopt je paard toch volledig zonder aanleuning als ik het goed begrijp?
Maiska schreef:Heb vandaag met halster gelongeerd, wat flink heen en weer ging over de neus, kun je nagaan hoe het zaagde eigenlijk.... Hij liep er wel goed op! Inderdaad aan de zijkant bevestigt. Maar na het longeren weer even oksels gecheckt en jawelll... schuurplekken. Dus helaas, misschien dat ik het nog een keer probeer door er een flinke laag vaseline ofzo op te doen, maar iets zegt me dat dit de laatste keer was met deze hulpteugel. Jammer van die 33 euro!