jazeker, ik ga gewoon die hard door hoor

Ik denk dat Nike er ook wel geschikt voor is, en Korazon ga ik via freestyle inrijden. én daarnaast ga ik op kamers en zit ik weer heel dicht bij Vienna en Silke

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xyzutu2 schreef:Dus cordeo om en trainen maar: niet hinniken, niet naar de horizon staren, niet richting de verdwenen Donja lopen/rennen, niet snelwandelen, niet in sloten vallen, niet aan schrikdraad komen en al helemaal niet door Miriam heen lopen op zoek naar je grote liefde.
Raimondlover schreef:Ik vindt het heel erg leuk, lijkt mij wel heel erg moeilijk.
Mijn pony heeft momenteel een blessure van onbekende aard en moet dus onderzocht worden, mocht hij niet meer bereden kunnen worden lijkt me dit een geweldig alternatief.
Ik ben alleen niet verder als dat hij in vrijheid wel naar me luistert, tenminste zolang het hem boeit, heeft hij er genoeg van dan ben je hem gewoon kwijt. Op een afgezet stuk lukt het wel denk ik , maar dat is niet meer dan veel overgangen en dan op zijn manier... ben wel heel benieuwd hoe dit eruit krijgt los... onder het zadel krijg ik alles voor elkaar maar ernaast is andere koek ...