Ik kom ook metr een vriendinnetje!!! Wel een eind rijden maar vorig jaar zo leuk dat ik het niet wil missen!!
sandra83
Geplaatst: 15-04-11 10:38
Hoi HBZ, We zijn EquiDay begonnen om NH meer bekendheid te geven en voor mensen die geinteresseerd zijn een zo duidelijk mogelijk beeld te schetsen van wat NH nou eigenlijk is. Omdat vorig jaar bleek dat er ook veel ervaren NHers naar EquiDay komen hebben we dit jaar gezorgd voor een mengeling van uitleg demo's over "wat is NH" met verschillende methodes vertegenwoordigd (Parelli, Emiel Voest, Paarden met Plezier), showdemo's "wat kun je ermee bereiken" en voor de mensen die dit allang weten wat meer diepgangdemo's en zijsporen. Zoals Agility, dual aktivierung, klassieke dressuur, bespiering van paarden en diverse lezingen. Zo denk ik dat Equiday interessant is voor een breed publiek.
Het is trouwens niet heel ver lopen tussen de 2e ringen, dus even wisselen is ook een idee voor degenen die alles eigenlijk wel willen zien, haha! Als jullie allemaal maar wel enthousiast op de tribune gaan zitten in hal 1 om half 3 he!