vind het indd mooie vlag van zovere ik het zo van achteren kan zien!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
X_Michelle_X schreef:MIjn opsprong is slecht (kom er wel op, maar moeilijk) en opzwaaien dan... ach, laten we het daar maar niet over hebben. Knielen gaat wel beter, ons paard schuift je naar achter (niet bepaald een lekkere galop). Maarjaaa,, zit er net bijna 2jaar op,, dus mag niet teveel van mezelf vragen denk of wel?
enneehh,, die foto's die daar op staan zijn btj op verkeerde momenten genomen
hele lelijke foto's van mij!! (schaam me ervoor)
SSDesign schreef:X_Michelle_X schreef:MIjn opsprong is slecht (kom er wel op, maar moeilijk) en opzwaaien dan... ach, laten we het daar maar niet over hebben. Knielen gaat wel beter, ons paard schuift je naar achter (niet bepaald een lekkere galop). Maarjaaa,, zit er net bijna 2jaar op,, dus mag niet teveel van mezelf vragen denk of wel?
enneehh,, die foto's die daar op staan zijn btj op verkeerde momenten genomen
hele lelijke foto's van mij!! (schaam me ervoor)
Dat jullie paard jullie naar achter schoof was te zien haha :p Jullie zaten allemaal op de kont bij het knielen. En ook het opspringen viel me op: jullie 'hangen' best wel aan het paard... Vooral nummer 2 (?) hield op een hele 'oude' manier vast, waardoor je als het ware jezelf omhoog trekt... Niet leuk voor het paard
Ik voltigeer nu 7,5 jaar en precies 7 jaar geleden (Nat. Voltigedag) had ik mijn eerste wedstrijd
Edit: Veel foto's van Boelo zijn inderdaad op het verkeerde moment genomen, maar ik kan jullie zeggen dat voltige fotograferen echt heel moeilijk is...!