Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maartje1990 schreef:natuurlijk kan die wel naar binnen inbuigen bij een pessoa. Ik gebruik 'm zelf ook en vind 'm erg fijn, je hebt van die... katrolletjes (of hoe heten die?) en die zorgen ervoor dat je dat 'zaag effect' niet krijgt. Moet je natuurlijk wel zorgen dat ze soepel rollen (dus geen vastgeroeste boel ofzo)

aslo schreef:Ik denk dat je met alle soorten van hulplijnen schade aan kunt richten, als je deze niet goed gebruikt.
Ladygiroc schreef:ik gerbuik zelf ook de pessoa omdat ik nooit met dubbele lijnen heb gewerkt durf ik dat niet aan.
Wil het wel leren (hint) maar het lijkt me wel fijner omdat je met dubbele lijnen ook een stelling naar buiten kan vragen of kan dat niet

Selinaa schreef:oké, heel erg bedankt allemaal,
dan ga ik maar voor de pessoa,
omdat ik nog nooit met dubbele heb gewekt.
Allejandro schreef:Met dubbele longe kan je alles doen wat je in het rijden ook doet, dat is juist het fijne er van

aslo schreef:\\Ladygiroc schreef:ik gerbuik zelf ook de pessoa omdat ik nooit met dubbele lijnen heb gewerkt durf ik dat niet aan.
Wil het wel leren (hint) maar het lijkt me wel fijner omdat je met dubbele lijnen ook een stelling naar buiten kan vragen of kan dat niet
Je kan met de dubbel idd ook stelling naar buiten vragen, en dus dito naar binnen, je zweep is ahw je binnenbeen waar ze om heen buigen. Ik heb destijds een 2daagse cursus bij Lammert Haanstra gevolgd, vond dit heel erg leerzaam en is een zeer prettig man.