Ik zou graag willen weten hoe ik moet beginnen, plassen op commando.
groetjes nifja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als die plast een comando geven en als je een clicker hebt de clicker erbij gebruiken

Ik vond het nu niet echt diervriendelijk. Jose22 schreef:Ik heb wel eens een stal op TV gezien waar alle paarden op commando plasten... Dit was echt een super luxe stal, zonder bodembedekking in de stallen en een aantal keer per dag kwam er dan iemand met een emmetje langs waar de paarden dan in konden plassen/ poepenIk vond het nu niet echt diervriendelijk.

aerdenhout1 schreef:Je kan je paard wel degelijk op commando leren plassen...of het nu echt diervriendelijk is, dat is natuurlijk de vraag.
(in stal of op het land)
KOmen er weer een hele boel met een mooi praatje dat het zo goed is voor je paard en ze er zo ontspannen van worden om nog maar niet te spreken over de band die je krijgt als je zoiets intiems laat doen als naar de w.c gaan. Zijn er ook weer een boel mensen die er goud geld aan gaan verdienen. Speciale emmertjes met plasgootje en fluitjes of clickers...ik zie het al weer helemaal voor me.