Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Miss_Malfoy schreef:Als een paard dreigend op jou afkomen, mag je van mij best een tik geven. Blijft 'ie gewoon op de cirkel, dan vind ik dat jij prima gehandelt hebt!
Musetta schreef:Miss_Malfoy schreef:Als een paard dreigend op jou afkomen, mag je van mij best een tik geven. Blijft 'ie gewoon op de cirkel, dan vind ik dat jij prima gehandelt hebt!
Dankje, ze ging na de tik (iedereen moedigde me zo hard aan) weer mooi op cirkel lopen... toch blijf ik denken dat ze te gestressed was ofzo...
3lsk3 schreef:Als mijn pony zou drijgen denk ik dat ik eerst een keer zou waarschuwen, als dat geen effect heeft krijgt hij denk ik wel een tik.. Ik vind dit (zeker bij eerst een waarschuwing) helemaal niet verkeerd, je pony hoort namelijk niet naar je te drijgen want jij bent de leider.. En pony's zullen ook echt niet gaan drijgen naar andere die hoger in rang orde staan, want dan krijgen ze ook wel een tik van een paar achterbenen.
Ik vind het goed hoe je het heb opgeost, las je kunt winnen zonder te slaan/ aan te tikken is dat natuurlijk geen probleem.
Wat deed je pony precie eigenlijk, op de circee, oren in zijn nek, of omdraaien en trappend op je af? (of iets daartussen n atuurlijk
Musetta schreef:[ Het duurde alleen even dat ze het doorhad.
erleyne schreef:Musetta schreef:[ Het duurde alleen even dat ze het doorhad.
Dit staat me toch een beetje tegen. Een paard wat dreigt, moet meteen op zijn plaats gezet worden. Daar is geen ruimte om iets uit te leggen, dat moet meteen duidelijk zijn. Anders proberen ze het volgende keer gewoon weer.
giannatjuh schreef:vind dat je het juiste gedaan hebt. vind slaan met een longeerzweep ook niet terecht, weet je hoe hard dat aankomt. ben zoiezo heel erg ANTIZWEEP