Zo'n effect krijg je dan:

Tips om d'r wel aan het lopen te krijgen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SloveG schreef:Hey,
Ik had dat ook met speeder. Jouw paard is waarschijnlijk nog nooit gelongeerd. Je meot gewoon eerst met ziin tweeen werken. De ene llopt achter het paard met een zweep en de andere longeert ook met een zweep. Als het paard niet doorloopt neit meteen slaan op de kont. met de zweep op de grodn slaan(neit zo superhard anders breekt ie!!) Een beetje opjaagen. En als ze dan niet luistert. met de zweep in de lucht slaan zodat je knetter geluiden krijgt. En als dat niet lukt. sla je het paard onder de bips. Niet Superhard, je meot haar alleen laten voelen wie de baas is. En gebruik je stem ook heel goed. Word eens goed kwaad, zodat ze denkt, van ohjeeh ik meot opppassen.!!! okay? Ik hoor het nog van je en anders kom ik even langs ok je te helpen!!
groeten Susanne
Melanie_ schreef:\Ben nu een pony aan het longeren, en telkens als ze het 'gezien' heeft, dan kapt ze d'r mee. en krijg je d'r écht niet meer vooruit. Gaat ze in d'r achteruit als je d'r vooruit wil. en ze loopt gewoon níet.
Zo'n effect krijg je dan:
Tips om d'r wel aan het lopen te krijgen..