Van het weekend een minimeeting van het paardentipsforum gehad bij ons. Ze waren al eens eerder geweest maar toen kon Jauke nog niet zitten, nu wel. Dus dat wilden ze natuurlijk nog even zien en uiteraard op de foto zetten En aangezien ik de foto's errug leuk vind wil ik ze graag met jullie delen
wat een ontzettend leuke foto's van jauke, ik ben een groot fan van jullie, zoals je misschien weet van het andere forum train ik zelf ook een fries en ben nu bezig met liggen, het lukt alleen nog niet erg, maar als ie t kan wil ik ook het zitten leren, egt super dat jauke dit kan, t ziet er egt heel mooi uit.... ga zo door.... ik hoop dat je binnenkort je site van jauke weer volstopt met nieuwe foto's, want ik ben egt nieuwsgierig naar zijn nieuwe kunstjes al...
Ik heb dit vanuit het liggen geleerd. Met mijn hand voor zijn borst gevraagd om langzaam overeind te komen. De bedoeling snapte hij eigenlijk direct, aan spierkracht en handigheid ontbrak het hem in het begin nog maar momenteel gaat hij direct zitten als ik het hem vraag. Hij blijft ook zo lang zitten als ik wil. als ik bij hem weg loop en roep "kom maar" dan komt hij helemaal overeind.
joycehendrik > Ik moet idd mijn site weer eens updaten Er zijn alweer genoeg nieuwe dingen bij gekomen. Maar moet er een keer tijd voor maken. Weet nu iig dat er mensen op wachten
Tja, die vraag komt bij vrijheidsdressuur regelmatig langs... Ik vraag me dan af of jullie het wel nuttig vinden om rondjes in een bak te rijden, over hout heen te springen of uberhaupt op je paard te gaan zitten... Het is toch allemaal hobby? Mijn paard vind vd ongelovelijk leuk om te doen en dat maakt het in mijn ogen al heel nuttig, we beleven er beide veel plezier aan!