Wat is het simpelste trucje dat je aan je paard kan aanleren?
Heel simpel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Azmay schreef:Schudden vind ik het makkelijkste aan te leren, maar zie daarna nog maar eens aan het oor te komen zonder er geschud word
Caily schreef:Ik vind nee schudden (vinger in oor en belonen als ze gaan schudden. Na paar keer gaan ze al schudden als je naar t oor wijst) nog makkelijker dan voetje
Kusje is mijn favo, en inmiddels die van mijn paarden ookAzmay schreef:Schudden vind ik het makkelijkste aan te leren, maar zie daarna nog maar eens aan het oor te komen zonder er geschud word
Daar heb ik dan bij geen van allen problemen mee. Je kan het oor ook van voren of achteren benaderen en dan leggen ze de link niet. Of als je aan de andere kant staat.
Caily schreef:Ik vind nee schudden (vinger in oor en belonen als ze gaan schudden. Na paar keer gaan ze al schudden als je naar t oor wijst) nog makkelijker dan voetje
.
Bowen schreef:Caily schreef:Ik vind nee schudden (vinger in oor en belonen als ze gaan schudden. Na paar keer gaan ze al schudden als je naar t oor wijst) nog makkelijker dan voetje
.
Waarom zou je dat op die manier aanleren, is toch hartstikke vervelend dat je nooit meer naar het oor kan wijzen(laat staan eraan komen)???
Caily schreef:Bowen schreef:
.
Waarom zou je dat op die manier aanleren, is toch hartstikke vervelend dat je nooit meer naar het oor kan wijzen(laat staan eraan komen)???