Heb echt al honderd filmpjes bekeken. Onnoembaar veel video's maar ik kom er gewoon niet uit.
Is er iemand die me uit de brand kan helpen en een fatsoenlijk stappenplan voor me heeft?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Geld besparen door zelf te knopen? Je bent doorgaans meer kwijt aan aanschaf van geschikt touw dan dat je het halster ergens koopt. Met dat verschil dat je zeker weet dat de pasvorm goed is, want dat steekt ook erg nauw bij een touwhalster.
Iejoorr schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb 3 halster kunnen knopen met goed touw voor €15,-. Zie daar maar eens 3 goede touwhalster van te kopen!
Cassidy schreef:Ja ik heb een stappenplan voor je.
Gewoon kopen. Scheelt een hoop geklooi.
Cassidy schreef:Iejoorr schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb 3 halster kunnen knopen met goed touw voor €15,-. Zie daar maar eens 3 goede touwhalster van te kopen!
Waarom zou ik drie touwhalsters willen knopen? Er kan er maar één tegelijk om het hoofd van je paard. Het wordt een ander verhaal als je op grote schaal professioneel bezig gaat. Maar zoals ik dit hier zie gaat het om tijdvulling van iemand die zich verveelt.
MarlindeRooz schreef:Hier staat een uitleg.
Ik heb zelf ook 5 touwhalsters,
Waarvan 1 verkeerd geknoopte DOOR EEN WEBSHOP!!
een maat cob, 1 maat pony en 2 voor de shets.
Ik gebruik die voor de shets allebei evenveel.
En Cassidy, zij vult haar tijd tenminste nuttig, er zijn ook mensen die hun tijd vullen met botte opmerkingen op een forum gooien...
Cassidy schreef:Een touwhalster is een werkhalster. Niks mis mee om zelf te knutselen, het wordt echter wel een probleem als niet veilige spullen om het hoofd van een paard worden gehangen. Een touwhalster moet goed zitten, niet bij een minste of geringste heftige schudbeweging van het hoofd vallen. Te dun touw en het snijdt, te dik touw en het schiet zijn doel voorbij.
Cassidy schreef:Een touwhalster is een werkhalster. Niks mis mee om zelf te knutselen, het wordt echter wel een probleem als niet veilige spullen om het hoofd van een paard worden gehangen. Een touwhalster moet goed zitten, niet bij een minste of geringste heftige schudbeweging van het hoofd vallen. Te dun touw en het snijdt, te dik touw en het schiet zijn doel voorbij.