Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pluisje88 schreef:Als je gewoon aansingelt dan is het toch goed? Of je hebt je bijzet zo loei strak dat hij niet anders kan dan schuiven. je zadel singel je toch ook aan? die schuift toch ook niet?
Agossie schreef:Ik vraag me eigenlijk af of je bijzet niet veel te strak staat... Hoe zou de longeersingel anders naar voren kunnen schuiven? Ik zou zeggen, voor je iets gaat aanschaffen, zet de bijzet eens een stuk losser en kijk of de singel dan nog naar voren schuift.
pluisje88 schreef:Waarom doe je een longeersingel om als je geen bijzet gebruikt?
pluisje88 schreef:Er zit dus wel iets aan aan de voorkant. geen bijzet maar dubbele lijnen dus in dit geval.
Maar toch vind ik het maar een beetje raar dat ie zo schuift.
Heb je een foto van je paard met de singel om?
pippaimane schreef:pluisje88 schreef:Er zit dus wel iets aan aan de voorkant. geen bijzet maar dubbele lijnen dus in dit geval.
Maar toch vind ik het maar een beetje raar dat ie zo schuift.
Heb je een foto van je paard met de singel om?
Nee sorry...
Mijn camera is tijdelijk kapot en moet we. Nieuwe kopen vandaar alleen oude foto's maar nog niet met singel want het is pas nieuw.
En mijn lesgeefster die ken Ik heel goed en die heeft veel ervaring dus wat zei zegt dat goed is daar ga ik vanuit dat dat goed is snap je?
Citaat:Nee sorry...
Mijn camera is tijdelijk kapot en moet we. Nieuwe kopen vandaar alleen oude foto's maar nog niet met singel want het is pas nieuw.
En mijn lesgeefster die ken Ik heel goed en die heeft veel ervaring dus wat zei zegt dat goed is daar ga ik vanuit dat dat goed is snap je?
Citaat:Ja snap ik hoor. Maar stel je laat een foto zien en wij zeggen. ooh dat is dat of dat en dat komt door... dan kan het zijn dat het maar iets heel kleins is en dat het heel makkelijk opgelost kan worden. snapje?
pluisje88 schreef:Niemand doet rot hier toch? Jij voelt je aangesproken maar niemand doet rot tegen je hoor?
Wil je geen foto maken omdat ze te dik is?
Dat de singel schuift kan heel goed komen doordat ze te dik is