Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AfricanLady schreef:je kan hem kunstjes leren
chantaleddie schreef:pandora2 : er moet toch wel iets zijn om ook een betere band op te bouwen? lopen wil zelfs niet want hij wil niet weg bij mijn andere pony en 2 tegelijk wil niet echt bij mij en hun
EskeGirl schreef:Niets, jaarlingen zijn nog baby's/kleuters.
Jaarlingen (en tweejarigen) horen lekker op wei, af en toe eens eruit 10/15 minuutjes; even poetsen, voetjes geven, stukje wandelen, en weer terug.
Pas vanaf 2,5 jaar kan je rustig aan beginnen met vrijheidsdressuur en longeren. (heel rustig aan).
EskeGirl schreef:Schriktraining is inderdaad ook goed! Bereid hem goed voor op de toekomst. Jammer dat ze maar een concentratieboog van een kwartier hebben.
chantaleddie schreef:AfricanLady schreef:je kan hem kunstjes leren
we zitten niet echt te wachten op een circus pony hahaha. maar ik bedoel met wat meer bewegen.
pandora2 : er moet toch wel iets zijn om ook een betere band op te bouwen? lopen wil zelfs niet want hij wil niet weg bij mijn andere pony en 2 tegelijk wil niet echt bij mij en hun
chantaleddie schreef:AfricanLady schreef:je kan hem kunstjes leren
we zitten niet echt te wachten op een circus pony hahaha. maar ik bedoel met wat meer bewegen.
pandora2 : er moet toch wel iets zijn om ook een betere band op te bouwen? lopen wil zelfs niet want hij wil niet weg bij mijn andere pony en 2 tegelijk wil niet echt bij mij en hun