Hallo beste VDers! Ik moet voor school zelf een site maken. Nou kwam in mij als eerste een site over VD op. Zelf ben ik pas een beginner in dit vak, dus vroeg me af of er mensen zijn waarvan ik de foto's mag gebruiken op mijn site. Ik maak nog een apparte pagina met dank aan. Hier komen dan jullie namen op te staan, en evt ook nog in het klein onder de foto. dus zijn er hier VDers die foto's hebben ZONDER copyright, die ik mag gebruiken? Verder mag er alles op de foto staan, als zijn het paarden met een neckrope of touwhalster, alles mag! Ik hoop dat er mensen zijn die zijn foto aanbieden!
Ja hoor, wat zoek je? Ik heb foto's van rijden met een neckrope, héél veel foto's van VD-en etc! Ik zal anders wel even een mapje op picasaweb aanmaken.. Dan kun je die gebruiken!
Ja, de site is openbaar en ik zal de link hier plaatsen zodra hij af is!
Badankt voor je foto's ben echt een fan van jouw, en had stiekem gehoopt dat je zeaan zou bieden Wil je je een naam onder de foto of gewoon alleen bij met dank aan?
Captain
Geplaatst: 23-03-10 18:39
Haha wat leuk om te horen! Uhm, naam maakt me niet zoveel uit hoor!
Je mag eventueel ook wel foto's van mij gebruiken, moet je even kijken op mijn hyves http://bodiwo.hyves.nl heb 1500+ foto's oid en anders even uitnodiging sturen als je de foto's niet kan zien
Liannevh
Geplaatst: 25-03-10 18:18
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt