Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heino schreef:Ik vind dat ook juist heel prettig
Idd lekker die rugspieren strekken.
Waarom vonden je stalgenoten het niet fijn dan?
Sowieso is de inplant van een Arabierenstaart al anders dus dat vind ik maar een rare uitspraak
Anoeska schreef:Laag is prima, maar het wal belangrijk dat hij ook van achteren goed blijft doorlopen. Als 'ie alleen maar met z'n neus over de grond aan het rondsloffen is, dan heb je er weinig aan.
minjon schreef:Nou er is misschien toch wel iets mis met de rug hoor, staat de staart scheef?
En zonder foto's kan ik niet bepalen of het goed is. Het is goed als de achterhand achtief blijft, en zijn rug niet weggedrukt word.
Want mijn arabier heeft écht niet zijn staart omhoog bij elke inspanning hoor.. alleen als ze lekker aan het showen is, dan wel ja..
) Met zijn achterhand loopt hij actief door, hij treed in het spoor van de voorhand en stapt soms zelfs over. minjon schreef:Ja das nog best lochisch dat hij hem hoger heeft dan een kpwner![]()
![]()
Maarja, als hij actief is, en zijn rug goed gebruikt.. waarom zou het dan niet goed zijn... En waarom deze vrag dan?