Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tessie1985 schreef:lekker nog een jaar het land opgooien
lonniejj schreef:Ik zou haar ook nog lekker op het land zetten
2 jaar is veel te vroeg om een paardje in te rijden!
en ze staat dag en nacht op de wei met een lekker grote loopstal. Maar ze is zelf leergierig en leert graag dingen ze wordt echt lastig als ik niets mat haar doe. vandaar dat we haar dit gwn leren siskeh schreef:ik weet niet welke NH methode je volgt, maar met 2 jaar al zo intensief gaan trainen past niet bij een methode's die ik ken...
(en longeren ken ik ook niet binnen een NH methode)
deze reactie geeft heel duidelijk aan dat er iets niet goed gaat in de communicatie, of dat je veel ste veel doet!
SaraenFeliz schreef:tessie1985 schreef:lekker nog een jaar het land opgooien
Ja echt veel longeren ofzo moet ze zeker envast niet doen en zeker niet lang ze mag nog steeds van haar jonge tijd genietenlonniejj schreef:Ik zou haar ook nog lekker op het land zetten
2 jaar is veel te vroeg om een paardje in te rijden!
Maar we rijden er niet op hooren ze staat dag en nacht op de wei met een lekker grote loopstal. Maar ze is zelf leergierig en leert graag dingen ze wordt echt lastig als ik niets mat haar doe. vandaar dat we haar dit gwn leren
Ga opzoek naar andere dingen zoals schrikparcourtje en dat soort ongein, gewoon af en toe een beetje met dr spelen....