[PG] Wie kent Sternschnuppe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BinkieDusty

[PG] Wie kent Sternschnuppe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 18:22

Voor een aantal jaren terug heb ik een E-pony merrie gereden genaamd Sternschnuppe. Wij hebben samen nogal een bijzondere band gehad en toen is zij plotseling verkocht, terwijl ik dacht dat dat nooit zou gebeuren !

Sternschnuppe is een Duits gefokte bruine E-pony. In mei is ze geloof ik 10 of 11 geworden. Ze stond bij Friezenstal 't Grupje in de Zandpol, in Drenthe. Daar heb ik haar gereden. Daar is zij verkocht naar een handelaar in Tilburg. Hij heeft haar voor de kar beleerd en ze is onder het zadel gereden. Vanaf daar ben ik het hele spoor kwijt.
in 2004 is zij naar die handelaar toe gegaan. Snoepie is een bruine merrie, ongeveer 1.50 hoog. Geen aftekeningen, alleen links achter een klein wit sokje.
Helaas heb ik geen foto van haar ..

Heeft iemand Snoep gekocht of weet je waar ze staat? Ik wil gewoon graag weten hoe het met haar is en een paar foto's. Puur omdat wij een verhaal hebben samen..

Liefs, Ramona

BinkieDusty

Re: [PG] Wie kent Sternschnuppe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 17:55

Nog steeds niemand met iets over haar ? Huilen

jojanneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:59

Ik heb weleens gehoord van de hengst Sternschnuppe.
Die woonde in Nieuw Buinen, ik heb kort geleden gehoord dat deze hengst is ingeslapen vanwege een botbreuk aan het been.

Ik hoop dat jij jou Sternschnuppe ondertussen hebt gevonden.