[PG] Conchita, bruinbonte merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

[PG] Conchita, bruinbonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:19

Al een tijdje vraag ik me af hoe het met mijn oude verzorgpony gaat, maar ik ben pas sinds kort echt op zoek naar haar. Daarom dit topic, in de hoop dat iemand iets van haar weet.

Wie heeft deze pony na de zomer van 2004 nog gezien?
Of weet iemand iets andesr van haar wat kan helpen bij de zoektocht?

(officiele?) Naam: Conchita
Leeftijd: Rond de 20
Kleur: bruinbont
Bijzonder I: 1 maanoog
Bijzonder II: artrose aan de achterbenen
Karakter: rustig, betrouwbaar
Geschiedenis: ook daar weet ik niet veel van, alleen dat ze samen met 2 jaarlingen (een FriesxFjord en een NRPSxArabier) tegelijk naar Zeeland is gekomen in juni 2004.
Laatst gezien: gedurende de zomer van 2004 stond ze in Wolphaartsdijk (Zeeland), waar ik haar verzorgde. Daarna heb ik haar niet meer gezien, maar ze zou nog eventjes in Zeeland gezien zijn. Dat hoeft niet 100% zeker zo te zijn.

Meer gegevens heb ik niet ; ik was nog een Penny-meisje en heb dus nooit naar afstamming e.d. gevraagd.
Contact met de vorige eigenaar heb ik niet meer - dat is verwaterd en inmiddels helemaal niet meer. Ik ben haar uit het oog verloren. De zoektocht via haar lukt dus niet..

Afbeelding Afbeelding
- http://i7.photobucket.com/albums/y282/k ... ta1111.jpg

Ik hoop dat iemand haar herkent of nog iets weet. Ook als ze inmiddels niet meer leeft, wat mogelijk is gezien haar leeftijd in combinatie met artrose, zou ik het graag horen Lachen

Diane_Basje

Re: [PG] Conchita, bruinbonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:37

Beste Szan,

Ik denk dat ik Conchita nog van vroeger ken. Er stond bij ons vroeger op mijn oude manege (Manege Zevenkamp in Zevenhuizen Z-H) een bruinbonte Conchita, maar omdat ik geen oude foto's van haar heb weet ik het niet 100% zeker, maar volgens mij is ze het wel. De manege bestaat niet meer sinds 1999, dus sinds die tijd ben ik veel oude manegepaarden uit het oog verloren. De manege was van Bertus Buizer, en hij runt nu pensionstal Parkzicht in Nieuwerkerk aan den IJssel. Misschien zijn daar nog wel mensen die je meer over haar verleden kunnen vertellen. Ik kan je niet helpen met waar ze nu is, maar misschien heb je hier wat aan.

Groetjes Diane

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 08:51

Aah, iemand die haar herkent! Jammer dat je haar na 2004 niet meer gezien hebt..
Maar dankjewel voor de informatie, ik ga zeker kijken of ik er iets mee kan. Dankjewel voor je reactie, ik hoop dat ik er iets verder mee kom Ja

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:47

hee,
vroeger stond er ook een bruin bonte pony Conchita op manege Kamperhoef in Camperduin (NH)
Ze lijkt er veel op, ze was daar wel een privépony.
Wellicht dat ze daar op de manege meer weten?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 08:32

Zo, ze ging echt van eigenaar naar eigenaar.. ik ga binnenkort eens informeren, dankjewel voor de tip! Ja

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 16:54

Up.
Heb wel wat aan de tips gehad wat betreft haar verleden, maar nog steeds geen spoor van haar na 2004..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 15:17

Nog steeds niemand? Het is de laatste keer dat ik dit omhoog schop, in de hoop dat iemand toch nog iets van haar heeft vernomen na 2004 Lachen

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 14:50

Update: ze is nog gezien in Heinkenszand (Zeeland) eind 2004!
Maar daar raak ik het spoor ook weer kwijt..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 01:06

Nog een schopje..

Inmiddels weet ik al best wat over haar verleden, maar nog steeds niets over wat er na 2004 met haar gebeurd is. Gezien haar leeftijd in combinatie met lichamelijke gebreken die ze had vrees ik voor het ergste, dat ze er al heel lang niet meer is.. maar ik weet niets zeker.. dus alle hulp is nog welkom :)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 16:37

Wat Diane zegt kan zomaar kloppen. Ik moest ook meteen denken aan de Conchita die vroeger bij Bertus Buizer stond op Zevenkamp. Conchita was toen van Davinia, ik heb haar hyves en zal die even in een PB'tje naar je doorsturen, misschien weet zij meer over Conchita.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 10:25

Dankjewel Leslie90, ik heb zeker wat aan je tip gehad :)

Conchita is 2 jaar geleden nog gezien... nog steeds niemand die haar kent?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 17:35

Toch nog een upje.... wie weet.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 21:02

Nog steeds helemaal niemand? Als je ook maar iets van haar weet is informatie welkom :)
Inmiddels ben ik namelijk ook haar verleden aan het uitpluizen, dus alle informatie is welkom...