[PG] Fjordenmerrie Orid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sabjehh

[PG] Fjordenmerrie Orid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 00:06

Hallo,
Ik leg eerst even t verhaal uit,kmoet het even kwijt.

Ik reed een half jaar een fjord genaamd Orid,15 jaar,een peesblessure gehad waardoor ze niet echt goed loopt met voltes etc.
haar eigenaar had haar (LEES) 4 maanden op stal stil laten staan en er niet naar om gekeken.
Toen wij conctact met haar hadden,kwam zij met een excuus met: Ik dacht dat mijn bijrijder haar deed.(belachelijk)
Wij gingen haar dus elke dag rijden,en vroegen bijna elke week of ze haar paardje niet aans ons wou verkopen,maar nee,dat deed ze niet,ondanks zij er nooit was.
Uiteindelijk hebben wij een fjord gekocht,zodat mn zus en ik samen konden rijden.
2 weken nadat wij hem hadden gekocht,zagen wij Orid op marktplaats staan,heel vreemd.
We hebben haar tig keer gebeld voor ze iets liet horen,en ermee kwam dat ze t in een snelle reactie deed !
Zo gingen we nog een aantal weken door,tot zij besloot haar toch te verkopen,voor 1750euro...wij vonden dit echter teveel voor een 15 jarige merrie die niks bijzonders kon,veel te dik was ,en wij zelf na 4 maanden weer de stal uit hebben gehaald!echter besloot zij een goed bod voor ons te bedenken.uiteindelijk deed ze dat niet.
Ze beloofde ons,om ons te laten weten wanneer ze weg zou gaan...tot wij op een zaterdag middag op stal kwamen,en ze weg was Verdrietig gewoon weg zonder het te zeggen!!Ik heb haar gebeld,en ze nam niet op,dus sprak ik boos haar voicemail in,5 min. later stuurde ze mijn zus een sms met: hoi,wij zijn onderweg met Orid naar haar nieuwe stal,ik bel je op de terugweg!(wat een bull)

Ik wil heel graag weten waar zij nu is....ze schijnt bij een fokkerij te staan bij iemand die met haar wilt focken Verdrietig tis een fokkerij met haar eigen bloedlijn (V:Kaspar,M:Hannekke)
Als iemand iets weet,laat het me alsjebliefd weten,misschien wilt de focker haar alsnog aan ons verkopen.
Afbeelding
Afbeelding

Dus,kent iemand een focker die in deze bleodlijn fockt,of ken je Orid? laat t me weten alsjebliefd!wil erg graag weten waar en hoe t met dr is!

liefs,Sabrina.
Laatst bijgewerkt door Judje op 31-07-08 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel gewijzigd ivm hoofdletters

sabjehh

Re: [PG] Fjordenmerrie Orid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 22:53

Ik heb haar al gevonden,dank Lachen

Judje

Re: [PG] Fjordenmerrie Orid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 23:29

Dat is snel!
Hartstikke fijn zeg! Gefeliciteerd!