[PG] Appaloosa via Han Post

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pinopics

[PG] Appaloosa via Han Post

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 07:18

Ik ben op zoek naar een appaloosa die afgelopen week is gekocht van Han Post uit Schiedam vandaan!! Het is een witte met zwarte stippen en op z'n kaken zit er om de zwarte stippen heen een soort grijze waas. Hij is 5 jaar oud en nogal lastig te rijden!! Ik wil graag weten of het goed met hem gaat, verder niks.. Hij is zonder dat het de bedoeling was in het handelcircuit terecht gekomen en ben hem nu al kwijt! Het enige wat ik wil weten is of hij een goed baasje heeft gevonden! Han Post wil niet vertellen waar hij heen is dus ik probeer het op deze manier! Ik kan een hoop over dit paard vertellen, dus misschien ook leuk voor de nieuwe eigenaar!
Als iemand iets weet.. of iemand kent iemand die afgelopen week een appaloosa heeft gekocht... laat het me alsjeblieft weten?! Ik heb wel foto's maar PB me daar even voor.. ze zijn te klein om op mijnalbum.nl te zetten en daardoor kan ik hem niet doorlinken hierheen.

Binckydenice

Re: [PG] Appaloosa via Han Post

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:33

pinopics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 08:33

Nee.. dat is 'm niet.. dank je wel..! Degene die ik zoek heeft grotere stippen en ook meer.. vooral op z'n hoofd en kaken! Wel bedankt voor je reactie!

GermatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:53

is het ook type westernpaard of alleen een 'gewoon' paard in die kleur.
En wil je me een foto pb'en?