Ik ben op zoek naar mijn vorige paard, ik heb haar begin oktober 2007 verkocht. Ze is helemaal bruin, heeft alleen een klein kolletje ze heeft een kwpn brandmerk, maar dat is niet altijd goed te zien. Het is een merrie, vrij lang gelijnd paard, ong. 1.60. Volgens haar paspoort zou ze nu een jaar of 15 moeten zijn, vlgs de dierenarts kan ze ook wel ouder zijn. We hebben haar verkocht aan iemand uit Maastricht, waarsch. een handelaar.
Ze heeft nogal een moeilijk karakter, is wel erg lief, maar kan nog al paniekerig zijn in de omgang, kopschuw ook een beetje. Met rijden neemt ze gauw het bit vast en zet het op een rennen (dit is ook de reden waarom we haar verkocht hebben). Ze is wel heel goed verkeersmak, schrikt nergens van.
Wij hebben haar ruim een jaar gehad, gekocht van een handelaar, eigenlijk een beetje een miskoop, want we hadden haar gekocht als beginnerspaard voor mijn man maar daar was ze dus niet geschikt voor.
Omdat ik toch wel erg nieuwsgierig ben of ze nog leeft en hoe het dan met haar gaat, doe ik deze oproep.