[EG] Gelderse ruin Oriënt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

carrie79

[EG] Gelderse ruin Oriënt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 10:57

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn toenmallige (9jarige) gelderse ruin Oriënt verkocht omdat ik verder ging met een jong dier. Door een compu crash ben ik alle gegevens van de nieuwe eigenaar kwijt en ik ben er benieuwd hoe het met hem gaat.
Oriënt is een bruine gelderse ruin (v. Zelhem) met zwarte manen en staart..hij is zo'n 1.80m groot en nogal fors gebouwd. hij heeft aan zijn linkervoorbeen tot aan de knie wit...en beide achterbenen wit..en een tot aan zijn linker neusgat doorlopende witte bles. Is er iemand hier die hem kent of herkent en mij kan vertellen hoe het met hem gaat of wat er met hem gebeurd is?

Afbeelding

Afbeelding

slecht nieuws is ook nieuws!!!

Zilvermoon

Re: [EG] Gelderse ruin Oriënt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:00

Weet je toevallig waar die ongeveer naar toe is gegaan? Onze oude buren hebben ook zon paard gehad lijkt er super veel op. En die is nu naar den haag naar die stallen voor de politie te paard en prinsjesdag enzo

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 11:02

Ik dacht dat hij naar drenthe is gegaan maar weet het niet zeker meer. Hij heeft het grootste gedeelte van de politie opleiding al doorlopen...het was een meisje wat er op zou gaan rijden wat wat bang was...ze was een jaar of 20. hij zou op een stal komen te staan bij haar vriend. ze had een zus die ook reed en die ook vrij veel ervan afwist..

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:06