Gezocht: Omgeving Friesland.
Naam: Cheyenne
Roepnaam: Chey
Ras: Heeft Arabische bloed in zich met een kruising van NRPS? (het is lang geleden).
Omschrijving: Kleine pony, rond de 1.50?, 3 witte voetjes geloof ik.
Bruine pony met zwarte benen, de manen zijn ook zwart en ze heeft een (onregelmatige) lange bles.
Karakter (toendertijd): Het was een pittig beestje, werklustig, vond het leuk om wat te rennen en gek te doen maar je moest zeker wel de baas over haar blijven.
Leeftijd (toendertijd): Haar leeftijd was 12 of 15 (zoals ik al zei is het al een aardig tijdje geleden), dit is sowieso 3 jaar geleden.
Cheyenne heeft eerst in Hempens/Teerns (in Friesland) gestaan (toen ik haar leerde kennen) ze was van een meisje, die toen ook 14 of 15 was.
Dit meisje zocht een verzorgster dus ben ik via marktplaats met haar in contact gekomen, ik heb Chey ongeveer een 1 verzorgd.
Ik kreeg te horen dat ze naar een andere stal ging, en dat ze waarschijnlijk verkocht zou worden.
Ze ging naar Winsum (in Friesland) ik heb misschien nog 1 keer wat over haar gehoord van een ander meisje die ook wel in Winsum kwam.
Zij vertelde me dat Chey nu van een instructrice was gegaan en als fokmerrie werd gebruikt en misschien voor de kar, ik heb verder geen idee.
Onlangs is het alweer 1 jaar geleden (sowieso een dik half jaar) dat ik nog iets over Chey heb gehoord.
Ik heb toch wel benieuwd hoe het met haar gaat omdat ik dit een superleuk beestje vond en ik met pijn in mijn hart afscheid heb genomen.
Als iemand weet waar deze pony is en hoe het met haar gaat pm me dan! Als ik nog foto's vind zet ik die er gelijk op!