[PG] Gezocht; voskleurige shetlander ong. 1.10m en zo'n 16 j

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aniet_

[PG] Gezocht; voskleurige shetlander ong. 1.10m en zo'n 16 j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 22:18

Ik ben opzoek naar mijn oude pony.
Het is een voskleurige shetland pony van ongeveer 1 meter 10, en hij zou nu ongeveer 16 jaar moeten zijn.
Toen ik hem had heette hij Bolle.
Als je hem had geschoren dan zag je een klein wit stipje op zijn rechter of linker bil.
5 Jaar geleden heb ik hem verkocht aan een shetlanderfokkerij in Lekkerkerk. Maar na 3 dagen zag ik hem op internet staan om weer verkocht te worden.
En waar die heen is gegaan weet ik niet, daarom ben ik opzoek naar hem om hem misschien toch nog een keer te kunnen zien.
Toen ik hem op internet gezet had, had ik er een foto bij geplaatst en daar zag je hem en een meisje verkleed als clown.

Kent u deze pony of herkent u hem en weet u waar hij misschien kan zijn, dan zou ik dat graag horen.

Groetjes, Denise

cind

Re: [PG] Gezocht; voskleurige shetlander ong. 1.10m en zo'n 16 j

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:31

hoi ,
weet je zeker dat die pony 1,10 m zou zijn ?
ik heb zelf een vosshet van 99 cm gehad met een witte vlek op zijn rechterbil , het was een ruin die nu inmiddels ongeveer 16 jaar zou zijn geweest . had hij verder nog aftekeningen ? mijn pony had vier witte benen en was op zijn hals stekelharig , hij had ook een kolletje .
heb je geen foto van hem ?

timothy

Re: [PG] Gezocht; voskleurige shetlander ong. 1.10m en zo'n 16 j

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:01

hallo,

Ik ken ook een shetlander die aan je omschrijving voldoet. Een foto zou makkelijker zijn en misschien nog iets over zijn karakter en was die bereden?

groetjes Timothy