[PG] stern van het pleinzicht haflinger 1992/1993

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandraentoon

[PG] stern van het pleinzicht haflinger 1992/1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 16:15

hallo ik zoek mijn echte grote schat
stern van het pleinzicht hij had toen hij nog van mij was een veulenstamboek

Afbeelding
Afbeelding

ik heb hem gekocht volgens mij in 1994 of '95 hij was iniedergeval 2,5jaar toen hij was nog groen
heb hem zelf alles geleerd wat hij kon en dat vond ik geweldig

steigeren op comdando kon hij ook .
wat hij ook deed was als hij bij een groot grasveld kwam begon hij te galoperen en hield hij pas weer op als hij bij de stoep of fiets pad kwam .
dit heb ik hem zelf prongelijk geleerd omdat ik dit deed bij elk grasveld , en ja makkelijker aangeleerd dat af he , ik vond dit eigenlijk ook niet erg maar of de "nieuwe"eigenaar dit ideaal vond dah weet ik niet , hij was verder ook super verkeers mak en bijna bomproef

wat hij ook deed als hij de kans had is , als er iemand anders op reed de ruiter z'n been "pletten" tegen een muur of boom etc. ook niet echt prettig he maar als ik erop zat samen met iemand anders vond hij het wel goed

ik heb heeeeel veel plezier gehad van hem en ik weet zeker ook anders om zou graag weten hoe het met hem gaat want zal altijd aan hem denken ,als ik een haflinger zie

justsandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:56

hallo allemaal ik was mijn wacht woord kwijt en me e-mail was gehackt vandaar een nieuwe naam

maar hier een update

stern van het pleinzicht komt uit 1995 , heb namelijk een briefje gevonden hihi
hij heeft namelijk ooit in mijn fiets vast gezeten met zijn hoefijzers niks aan het handje met me paard maar hij stond alleen stil met 4 beentjes in de spaken van de fiets de brandweer heeft hem toen los geknipt en hij liep toen weer op zijn gemakkie verder ... , en dat briefje hebben we gevonden dit was in 23-2-1997 ,
kan je na gaan hoe me geheugen werkt , hij was wel 2 op dat moment dus dat betekend dat hij uit 1995 komt

misschien dat dit heel wat op helderd voor sommige mensen , wie o wie kent hem dat betekend dus dat hij nu 15 jaar zou moeten zijn .....