[PG] schetlander +/- 14jr bles als turkse vlag maan en sterr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandraentoon

[PG] schetlander +/- 14jr bles als turkse vlag maan en sterr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 11:44

hallo waarschijnlijk een onmogelijke opgaaf maar wie niet waagt wie niet wint

ik zoek mijn kobus (je) schetlander hengst (toen teminste) hij had een aparte bles soort maan met een puntje maar jah da kan een beetje veranders zijn aagezien dat puntje echt klein was ben nog opzoek naar een foto van zijn "koppie"
Afbeelding

Afbeelding

hij kon steigeren op comando en liggen op comando verders extreem verkeersmak en uitstekend betuigd hij was mijn eerste paardje , nou jah okeej schetje ik kon hem echt ook "uitlaten"net als een hond , lied hem los als ik bij een grootgrasveld kwam en dan riep ik hem en kwam hij echt terug , natuurlijk was ik jong en haha had da nu echt niet meer gedaan hoor al luisteren ze zo goed haha ... maar jah ... wie kan mij helpen

hij heeft altijd midde in eindhoven gestaan waarschijnlijk hebben heeeeeel veel mensen hem gezien maar jah waar is hij nu dan , ik hoorde dat hij vlakbij de sterrelaan is komen te staan
hun zouden ons opbellen als hij hem ooit wou verkopen , maar jah natuurlijk nooit gedaan .....