[PG] Enzo, Grote KWPN ruin, 17 jaar, 1.80m

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyy

[PG] Enzo, Grote KWPN ruin, 17 jaar, 1.80m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 22:36

Hallo allemaal.

Ik heb vorig jaar, tot mijn spijt mijn lieve Enzo weg moeten doen, ivm financiele problemen. Officieel heet hij Highway Henry, en hij is zoals de titel al zegt, 1.80m en 17 jaar oud.

Ik heb nu helaas helemaal geen idee waar hij is. Ik had in de mailbox van mijn oude email-adres alle gegevens van de mensen die hem zijn komen halen, opgeslagen. Helaas is deze mailbox ge-hacked, en ben ik dus alle, maar dan ook alle gegevens kwijt Boos!

Ik weet dat de vrouw die hem kwam halen, Natasja heette, en dat ze bij Den Bosch in de buurt een pensionstalling heeft, waar ze ook lessen geeft met ponys en paarden.

Enzo is een heel lief, en zachtaardig paard. Hij zal nooit, maar dan ook nooit met opzet een stap verkeerd doen. Het ideale beginners paard, ondanks zijn grootte. Hij is ook volledig verkeersmak. Zelfs toen er een tank langs kwam gedenderd toen ik met m in Eindhoven stond, keek ie niet op of om.

Hij heeft geen aftekeningen, alleen een heel klein wit kolletje. Zijn vader is Master, verdere afstamming, is mij zo niet bekend.

Ik hoop echt, dat iemand me op het goede spoor kan zetten, het spoor, die me naar me lieve Enzo lijdt.

Heel erg bedankt, Samantha.

Ps, dit is Enzo Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Voor meer info en eventueel fotos, graag via pm.

Renske_

Re: [PG] Enzo, Grote KWPN ruin, 17 jaar, 1.80m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:39

Is het niet Natasja van BM stables geweest? die zit richting breda of den bosch ofzo dacht ik?
Zij zit ook op bokt...adverteerd/handeld volgens mij niet altijd uit naam van haar stal maar ook onder haar eigen naam(zijn op bokt nogal felle reacties over haar geweest maar ook positieve dingen maargoed daar kan ik persoonlijk dus niet over oordelen omdat ik haar niet ken)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 07:13

Moderatoropmerking:
Gezellig gebabbel en "ik hoop dat je hem vind" berichten zijn niet toegestaan op OV en zijn dus ook verwijderd. Lees de regels van OV nog eens goed door en reageer alleen als je info voor de TS hebt. Sterkte wensen en gezellige praat graag via pb Knipoog

patriciah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:35

nee die vrouw van bm stables heet melanie. ik denk eerder dat t over natasha gaat van de manege in boxtel.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:38

de S hoeve in boxtel
daar ben ik een jaar of 3 geleden geweest... is die niet verkocht daarna die stal?

maar idd nu je t zegt is het melanie van BM stables, maar dacht dat er ook een natasja op bokt zat die wat handelde etc?

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:41

Die vrouw van de manege uit boxtel heet danielle.
Is het een pensionstalling of manege waar dit paard naar toe is gegaan.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 17:44

Het is in eerste instantie een pensionstalling, waar ook lesjes gegeven worden. Zo heeft Natasja het toen uitgelegd aan me.

Kreeg van iemand via koopeenpaard.nl een mailtje, dat haar ouders Natasja zelf kende, en zij ook wist welke pensionstalling het was, maar dat ze dacht dat Enzo dood was Boos! Heb haar om meer info gevraagd, dus wie weet.

Iig bedankt voor het mee denken Ja

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:08

heb je al een adres of nummer gekregen van dat meisje dat dacht dat enzo dood was?
een meisje van mijn studie komt uit denbosch en is ook penny Lachen ik zal ens vragen of die die natasja kent misschien.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 13:10

Ja das goed.

Ik heb verder niks meer gehoord helaas. Als nog iemand een idee heeft waar het zou kunnen zijn??? Alle kleine beetjes zouden kunnen helpen, dus graag.

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:03

Melanie is van BM stables, heet nu stal Doorstap. Haar boktnaam is (was?) wel Natasja.
Danielle is (was) van Manege S-Hoeve. Er heeft ook een aantal maanden tot 1 jaar een Natasja op de S-hoeve gewerkt en haar paard staat daar. Dit is een vosruin en lijkt er totaal niet op. Zowel Natasja al Danielle gaan/zijn weg van de manege. Manege S-hoeve is er vanaf 1 juli niet meer. Ik weet zeker dat dat paard daar niet gestaan heeft. Ik heb zelf even op S-Hoeve gewerkt en kom dr nog zo nu en dan.

Wel lijkt dit paard erg op Felix die dus van Melanie van Stal doorstap (Bmstables) is. Geen idee of het echt Felix is daar heb ik hem te weinig voor gezien. Ik zou als ik jou was gewoon even een mailtje sturen naar stal doorstap met info. miss weten ze wel wat over hem. Ze heeft veel conecties in en rond Den-Bosch http://www.staldoorstap.nl/

Su6 ermee.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 18:05

Heel erg bedankt met je tip, dit ga ik zeker doen. Staat er een foto van Felix op de site? Ik ga iig eens even kijken Knipoog Nogmaals bedankt.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 14:52

efaa schreef:
heb je al een adres of nummer gekregen van dat meisje dat dacht dat enzo dood was?
een meisje van mijn studie komt uit denbosch en is ook penny Lachen ik zal ens vragen of die die natasja kent misschien.

Nee, ik heb niks bruikbaars gehad van dat meisje. De ouders van haar konden Natasja zelf, en zij kon de stalling en het paard zei ze, maar ze had helemaal niks aan info Boos! Zelfs niet de naam van de stal.

Verder heb ik gemaild met staldoorstap, en zij konden me helaas niet verder helpen.

Nogmaals wil ik graag aan iedereen vragen die iets van hem zou weten, of misschien Natasja en haar stalling kent iets te laten weten. Mag natuurlijk ook via pm Knipoog

sinadama

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:09

ik heb op mp een zeer brave 17 jarige van 1.80 zien staan
zal eens kijken voor je

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:13

Is het niet Natasja van de Peperd in Velddriel?
Dacht iig dat die dame Natasja heette, en daar is het idd een pensionstal met af en toe een lesje... Er lopen op Bokt aardig wat mensen rond van de Peperd geloof ik. Bij mij op stal staan er ook een stel die van de Peperd afkomen.
Misschien het proberen waard?
Hier een topic van de Peperd;
[MA] hippisch centrum de peperd

Als je zoekt op 'peperd' kom je ook een hoop quotes tegen van mensen die er rijden of gereden hebben.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:16

De boktnaam van Melanie van Bmstables/stal doorstap is Natascha. Den Bosch ligt niet echt bij Rijsbergen in de buurt hoor dus ik denk dat de kans dat hij daar naartoe is gegaan heel klein is.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 18:04

Charaz schreef:
De boktnaam van Melanie van Bmstables/stal doorstap is Natascha. Den Bosch ligt niet echt bij Rijsbergen in de buurt hoor dus ik denk dat de kans dat hij daar naartoe is gegaan heel klein is.

Zij was het ook niet nee Haar had ik al gemaild.
Verder ga ik wel even verder met de voorgaande tip,
eens kijken of daar iets uit komt.
En gelijk zelf ook maar eens kijken op MP, misschien is
het m?

Dank jullie iig voor het meedenken.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 10:35

Ik kreeg vanmorgen een pbtje, dat Enzo idd op stalling de peperd heeft gestaan. Of hij daar nog staat, is niet bekend.
Ik ga dalijk bellen, en dan weet ik meer.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 11:22

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik heb hem gevonden Haha!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Dank jullie wel voor het mee denken allemaal. Hij staat idd op manege de Peperd in Velddriel. Ga zo snel mogelijk kijken Haha!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 11:29

Nou gefeliciteerd dan maar!
Dat betekend wel dat hier een slotje op komt Knipoog