[EG] palomino bont, B pony hengst, nu 4 jaar, maanoog

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

[EG] palomino bont, B pony hengst, nu 4 jaar, maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 21:58

Wie heeft mijn pony gefokt en heeft gegevens over zijn ouders?

Afbeelding

Omdat ik het altijd leuk vind om het verleden van al mijn paarden te weten ben ik nu op zoek naar de eerste eigenaren van onderstaande pony.

geboren 2004, hengst
palomino bont met zwart in manen en staart
links maanoog
Is nu 1.22 hoog.
Zou uit welsh en arabier ouders moeten komen maar dan mis ik de factor bont. Er zal dus waarschijnlijk ook shetlander in zitten.

Is in mei 2007 door mij gekocht van
iemand uit den haag (noemde hem Playboy, en heeft hem laten castreren) die hem eind 2006/begin 2007 van bij mij bekende mensen (noemde hem Seelbro's magic bram) uit Schoonhoven/lopik gekocht had.
Die zouden hem in datzelfde jaar (2006) gekocht hebben van iemand die hem in een loterij gewonnen had.

Equidea

Re: [EG] palomino bont, B pony hengst, nu 4 jaar, maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:26

1 foutje, palomino heeft nooit zwart, valkbont moet het dan zijn, verder heb ik genoeg bonte arabieren gezien hoor.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 14:35

Niemand?

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 17:44

update
Afbeelding

Via bokt aardig wat eigenaren kunnen achterhalen, ik bleek de 7e te zijn. in zijn eerste 3 levensjaren. Arm beestje, dat ie dan nog zo lief is geworden.
Ik zoek nu nog de fokker en winnaar loterij. Het kan ook zijn dat daar nog een eigenaar tussen heeft gezeten.

Deze foto is van eigenaar 4 (tevens bokker en tipper) toen ie 1,5 a 2 jaar is denk ik. Zij had hem van haar instructrice en die had hem van de loterij winnaars overgenomen.