[EG] ouders van It's Me

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMeGaby

[EG] ouders van It's Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 18:02

ik heb sinds een paar maanden een nieuwe pony
gegevens:
naam: IT'S ME
ras: onbekend
ouders: onbekend
hoogte: 1.54m
kleur: Bruin (in de winter donker in de zomer licht)
fokker:
leeftijd: ze is op 13 april 18 geworden
type: rijpony

haar eerste eigenaar was: T.C. van Gaalen, uit Biddinghuizen
ze is altijd netjes ingeent en bekapt

mischien nog goed om te weten: ze loopt niet aan de teugel en ze kan minimaal 1.30m springen (met mij) dressuur kan ze ook maar echt niet hoger (denk ik) dan M1

ze is op 23-01-2001 officieel gemeten in biddinghuizen door Gv. Reuselaan (ofzo)
(bij de KNF)

haar registratie nummer is: 5.30090

kent iemand haar of heeft iemand informatie over haar! of wil je meer weten?

vraag het maar en laat me het horen want ik ben erg benieuwd

foto's:
ze heeft 3 witte beentjes en een paar witte haartjes op haar hoofd

helemaal
Afbeelding

hoofdje
Afbeelding

rennend
http://i27.tinypic.com/9pxogg.jpg

wil je meer foto's van haar of van een speciaal ding omdat je het niet zeker weet vraag het maar!

ik wil graag haar ras en haar verleden weten wat ze allemaal gedaan heeft en het lijkt me super als iemand nog foto's van haar heeft van vroeger!!!

ik hoop dat iemand gaat reageren!! XX ItsMeGaby
Laatst bijgewerkt door Tanja op 23-05-08 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's toegestaan/adres eerste eigenaar verwijderd.

DinoBanani

Re: [EG] ouders van It's Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:18

Hallo, naar de informatie die ik hier lees ken ik deze pony volgens mij. Een vriendin van mij, Nicole Romkes had ook een E pony die It's Me heette, ze was dubbel ZZ geweest en met Nicole M springen. Volgens mij was de pony inderdaad al wat ouder... Ik hoor wel van je! xx

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 19:22

hallo...
ik ben nicole romkes...
zoals al eerder vermeld is heeft een vriendin van mij gerageert op u oproep...ze zei dat vandaag tegen mij (26 mei) en was direct gaan kijken...ik had je al een pb of mail gestuurt...ik ken dit nog niet helemaal...
maar it's me is bij mij inderdaad M springen geweest ze kan wel aan de teugel maar dat duurt wel een tijd...ik heb er een jaar over gedaan...en heb heel veel van haar geleert ik...nu rij ik paard en heb net 2 wedstrijden er op zitten en 200 punten was mijn eerste wedstrijd...met springen heb ik gigantisch van haar geleert wij hadden haar gekocht van horse power dat was een manege...maar inverband ze niet echt voor jongere kindere geschikt was was te tekoop ik had haar gekocht dat ze bij 2 eerdere meisje ZZ springen is geweest...(ik heb vele malen hele palen met haar gesprong) dit vond ze echt leuk springen is haar doel en ze wil niks anders Knipoog ik hoop dat we nog contact met elkaar op nemen

mvg nicole romkes love tick tack(is men nieuwe paardje)
mist it's me ;'(
je kan me ook bellen zou ik wel leuk vinden
0613704199

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:25

ik ken dit paard van toen die nog van van gaalen was!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:35

Ik ken dit paardje ook wel. Hij heeft hier jarenlang op de vereniging gelopen. Is meerdere keren Z springen geweest en ook L2 of M1 dressuur. Het was altijd een beetje een aparte, soms was ze zo gruwelijk heet dat ze bijna niet meer te rijden was.