[PG] 5 KWPNers!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

victorielove

[PG] 5 KWPNers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 20:33

2 jaar terug zijn 5 van onze verzorgpaarden verkocht wegens het overlijden van de man van de eigenaresse. We zijn ze helaas uit het oog verloren. We zijn benieuwd waar ze terecht zijn gekomen en zouden graag willen weten hoe het met ze gaat. Ze waren van familie van Gaal.

We hebben ze aan manege de Molenheide in Schijndel verkocht, aan het pension gedeelte. De koper heet Wim van den Oetelaar, hij was een handelaar. Alleen Wilsing Claire hebben we aan Kees van den Oetelaar verkocht, hij is ook een handelaar en woont ook in Schijndel dicht bij de manege.

Er is vorig jaar nog iemand bij ons langs geweest. De dochter van de eigenaresse was toen thuis. Ze zei dat ze een van onze paarden had en wilde graag contact met ons. Helaas is het briefje met de gegevens kwijt geraakt. We willen graag in contact komen met haar!

Het gaat om de volgende paarden..

Afbeelding
Valente is geboren in 2002 en is een bruine merrie met een grote witte vlek onderop haar buik. Verder heeft ze nog 2 witte sokjes achter en een uitlopende bles. Ze is een KWPNer. Toen we haar verkochten was ze nog niet ingereden en was ze lichtelijk kopschuw, dit zou wel gemakkelijk verholpen kunnen worden.

Afbeelding
Oriënte is een KWPN merrie geboren in 1996. Ze is een voskleurige merrie met 4 witte sokjes en een uitlopende bles met een hap eruit. Zij heeft het langste op de manege gestaan en is pas sinds 3 maanden daar weg. Toen we haar verkochten was ze nog niet ingereden, inmiddels is dat al wel gebeurt.

http://img219.imageshack.us/img219/207/alistadh6.jpg
Ariënte zal nu ong 3 jaar zijn, ze is geboren in 2005. Ook zij is een KWPNer en een merrie met 4 witte sokjes en een grote bles tot over haar linkeroog. Zij heeft ong. 2(,5) jaar op de manege en op een wei gestaan. Het zou kunnen zijn dat zij nu ingereden wordt. We weten dat Ariënte aan een springstal in Sint Michielsgestel is verkocht. We weten niet hoe die stal heette.

http://img219.imageshack.us/img219/302/uniekay1.jpg
Uniek is een koffievos met alleen rechtsachter een kort wit sokje. Toen we hem verkochten was het een hengst, hij kan natuurlijk inmiddels geruint zijn. Hij was toen nog niet ingereden, wel had er al wel ooit iemand opgezeten. We verwachten dat hij inmiddels wel is ingereden. Ook hij is een KWPNer en geboren in 2001.

http://img219.imageshack.us/img219/2232 ... fekdn4.jpg
Wilsing Claire is ook een KWPNer. Toen we hem verkochten was hij een hengst, ook hij kan inmiddels geruint zijn. Hij was bruin met achter 2 witte sokjes en een grote uitlopende bles. Hij is geboren in 2003 en kende vrijwel niets toen we hem verkochten.

Wie weet waar deze paarden staan? Ze kunnen eigelijk echt overal zijn! Heb je misschien recente foto's van een van deze paarden of meer informatie waar ze kunnen staan? Reageer dan alsjeblieft hier of via pm!

Iedereen alvast heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-05-08 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan.

TJolieke

Re: [PG] 5 KWPNers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:03

Weet je wie de vader van Valente is?

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 11:50

De vader heb ik hier niet liggen, zou ik wel achter kunnen komen. Moet ik even aan de eigenaresse vragen. De moeder is Oriënte, zij is van Chateau X D-Day.

De vader vraag ik morgen even na.

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 11:48

De vader van Valente is Florencio.

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:41

Jammer dan kan ik je niet verder helpen. Kennissen van mij hebben pas een Valente gekocht, ook een bruine merrie. Maar is geen Florencio.

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 10:11

Heel erg jammer. Nog mensen met tips?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 10:34

wat is de afstamming vna uniek?

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 20:55

Uniek heeft als vader Royal Dance.
Orriënte is van D-Day die weer van Donnerhall is.
Willsing Claire is van Lord Sintclaire
Arriënte is van Polytraum en die is van Polydor
Valente had ik fout dat was een Lanciano