[PG] Cheyenne, Bruine welsh merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

[PG] Cheyenne, Bruine welsh merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 07:59

Hoi ik zoek mijn eerste pony, toen ik haar verkocht was ze net 12 ik heb geen idee meer in welk jaar dat was. Ik weet dat ze naar mensen in Dinteloord is gegaan, Ik ben al sinds ze verkocht is aan het zoeken naar haar, want de mensen hebben mij belooft contact te houden en ze hebben mij een fals adres gegeven schijnbaar toen ze haar op kwamen halen.. De pony zou voor haar kinderen zijn en het klikte heel goed tussen hun, maar heb nu dus al zooveel geprobeert om haar te vinden, Fokkerijen in de buurt gebelt Dierenartsen, maar die mogen die info niet vrijgeven. Dus hier nu weer mijn oproep, (heb al echt ontiegelijk lang geleden een keer een topic hier gezet maar die staat er allang niet meer op) hier de info over de pony:

Welsh B merrie
Naam: Cheyenne
Kleur: Roodbruin zwarte manen staart, brede witte bles, achter 2 benen wit gelaarst, voor 2 witten sokken.
Ze stond toen ze verkocht werd in Hellevoetsluis en daar heeft ze ook een veulen gehad genaamt Careless (later omgedoopt in Foster)

Meer info weet ik even niet op te noemen, mocht je er vragen over hebben kan ik ze zo beantwoorden, helaas heb ik geen fotos meer van haar.

Weet je iets over haar, of heb je haar toevallig, laat het me please weten..

PinkyBubble

Re: [PG] Cheyenne, Bruine welsh merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 07:41

Ik schop hem ff omhoog, zoek haar nogsteeds, nogsteeds geen info.

lovemaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:50

Ik ken wel een Cheyenne ze is western gereden en erg makkelijk in de omgang ik weet niet of het haar is want ik weet niet hoe oud ze is!(van die ik ken)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 10:27

lovemaik schreef:
Ik ken wel een Cheyenne ze is western gereden en erg makkelijk in de omgang ik weet niet of het haar is want ik weet niet hoe oud ze is!(van die ik ken)

en de kleuren/aftekeningen ?