[PG] Lagunia

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

c_manon

[PG] Lagunia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 11:54

Ja nog een merrie gezocht Huilen

Deze stond bij een vriendin en ik hoop dat ze het daar nog steeds goed heeft. Alleen nu is de vriendin verdwenen en ik weet niet meer waar de vriendin is. Ze heeft misschien haar nummer veranderd en dit vergeten aan mij door te geven, ik weet het niet.....maar in ieder geval heb ik geen contact meer met haar.

Misschien dat iemand iets gezien heeft, gehoord heeft of gewoon simpelweg weet van dit paard Knipoog

Lagunia
Merrie
1,67
Vuurroodbruin, wit kolletje op voorhoofd, vier zwarte benen, manen en staart ook zwart.
Ze heeft een brandmerk gehad, maar die is mislukt en je ziet het lelijke dus ook heel erg goed. Het is een soort wiel van een huifkar. Het is een duits brandmerk.

Foto's zijn hieronder te zien.....

Afbeelding
Afbeelding

PercyLeen

Re: [PG] Lagunia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 11:57

Ik ga je steeds minder geloven..2 paarden zomaar weg! En ze zijn niet gestolen zeg je in je andere topic..als het mijn paarden waren geweest had ik al lang bij de politie op de stoep gestaan

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 11:59

Ja wat heb ik aan een politie als ik de achternaam van 'mijn vriendin' niet meer weet? Als ik niet meer weet waar zij woont? Als ik niets meer van heb? Geen gegevens niets! Dan heb ik ook geen reet aan een politie!

Ik wil gewoon weten waar de merries zijn en wat er met hun gebeurd is.

Het zijn twee merries van ik wil weten waar ze zijn en waarom 'mijn vriendin' is weggegaan zonder haar nummer of wat dan ook achter te laten.

Het gaat mij erom dat ik wil weten of de paarden het goed hebben!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:02

Als er iemand vermoord wordt kun je meestal ook niet op een briefje geven wie de dader is he! Maar meestal worden ze toch gevonden..Maargoed je moet het zelf weten, blijkbaar zijn je paarden je dan niet zoveel waard??!

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:05

Hoe bedoel je zijn ze me niet zoveel waard? Ik vertrouwde haar en ging er vanuit dat ze het goed zou doen. Ik belde regelmatig haar en zag de paarden ook nog regelmatig.

Het was een supergoede vriendin! Ik ben gewoon te goed van vertrouwen en niet handig daar in geweest, nogal dom!

Ben ook ontzettend kwaad op mezelf, maar wat ik er nu nog meer aan doen dan dit? Ik weet niet meer wat ik nog meer zou kunnen doen.

Ik heb alleen een voornaam van die meid en de namen van mijn paarden....maar daar vind ik nix mee op google enz.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:08

Ga dan naar de politie! Vertel hun je verhaal! Als ze niks kunnen heb je het iig wel geprobeerd toch!!? Zijn de paarden gechipt? Ingeschreven bij een bepaald stamboek? Misschien kan je via hen iets doen..je paarden terug krijgen weet ik niet (aangezien zij alle papieren heeft) maar dan heb je ze iig weer gevonden..

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:09

Ik zal wel even nagaan bij de stamboeken daar kan ik nog wel iets mee. Ze zijn ook beiden gechipt, maar ook zij heeft die gegevens, ik ben zoooo dom Boos!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:12

In je andere topic zegt iemand dat een paspoort etc niet bewijst wie de eigenaar is..ben benieuwd wat dat dan wel bewijst!

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:14

ja ik ook

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:18

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:19

ja dit is idd misschien nog wel iets om een poot op te staan te hebben

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:21

Er zijn vast nog meer topics over te vinden hoor.. Maar die kon ik zo snel niet vinden.. Ik moet gaan werken namelijk..

Heel veel succes met de zoektocht! En ik zou toch maar aangifte doen bij de politie.. Ookal weet je niets van haar dat maakt niet uit... Kijk maar naar Tess en Swieber.. Deze waren ook gestolen.. Na een hele lange tijd is 1 van hun terug gevonden..

Toch proberen en zoveel mogelijk adverteren!

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:21

Ik word echt gek!!!! Tenx voor al je antwoorden!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:31

ik vind het niet echt geloof waardig. De manege waar ze gestaan heeft zou haar achternaam moeten weten.
Bij stalling op een manege teken je vaak een contract, of betaal je stalling door maandelijkse overschrijving. Ook hebben maneges contact gegevens zodat ze weten wie ze moeten bellen als er iets met het paard is. Nogal sterk dat ze jou de achternaam niet kunnen geven (of ze willen het gewoon niet omdat het volgens hun heel anders in elkaar zit).

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:32

De manege wilde niets met mij te maken hebben. Dus ik heb geen poot om op te staan. En Marielle wilde zelf de kosten van de paarden betalen.

Ik ben nogal fout en dom geweest en heb nu geen poot om op te staan.

Bedankt iig voor al jullie hulp.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:41

Moderatoropmerking:
Zou iedereen hier even de regels van het OV forum willen gaan lezen: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* Het is op OV alleen toegestaan te reageren indien je info hebt over het vermiste paard. Een discussie over waneer je bewijs hebt dat je de eigenaar bent hoort niet in dit topic thuis maar in een topic op TAO en wil ik hier dan ook niet meer zien. Verdere reacties die geen info verschaffen aan de TS zullen zonder melding worden verwijderd.

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 16:55

Nog even een toevoeging op de merrie haar brandmerk;

Het is het duitse brandmerk van Sachsen-Anhalt.
Het is een wiel met een kroontje erboven.
Onder het wiel staat het nummer 53.

Hopelijk zegt iemand dit iets.

En graag hoor ik het als iemand deze merrie gezien heeft.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 07:52

Misschien kan je de hoefsmid bellen die jullie voor de paarden hadden? Wellicht weet hij meer Knipoog

c_manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 08:56

Dat zou een idee kunnen zijn, alleen weet ik de naam van de smid niet meer die zij had geregeld Verdrietig

Dus dan houd het idd ook op

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:11

Kun je niet nagaan bij de hoefsmeden in de buurt welke ze had. Je hebt zoveel mogelijkheden om te weten wie zij was. Weet je niet waar ze voorheen woonde, mss weten de nieuwe eigenaars van het huis wie ze was. Enzovoort. Waren de paarden echt vna jou. Dan hou je toch tenminste kopien van hun paspoorten bij. Ik vind het een beetje een raar verhaal.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:14

Sorry, maar dit klinkt echt heel ongelovig, je weet niks meer manege wil niks meer met je te maken hebben.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:18

En hierbij quote ik mijzelf maar weer even.

Tanja schreef:
Moderatoropmerking:
Zou iedereen hier even de regels van het OV forum willen gaan lezen: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* Het is op OV alleen toegestaan te reageren indien je info hebt over het vermiste paard. Een discussie over waneer je bewijs hebt dat je de eigenaar bent hoort niet in dit topic thuis maar in een topic op TAO en wil ik hier dan ook niet meer zien. Verdere reacties die geen info verschaffen aan de TS zullen zonder melding worden verwijderd.

Graag nu alleen nog reacties indien je werkelijk info hebt voor de TS, heb je dit niet, reageer dan ook niet!