[PG] mijn vorige pony grijsje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther__x

[PG] mijn vorige pony grijsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 16:22

Hallo,

Ik zoek mijn vorige pony. Wij noemde hem Grijsje. Het is een C-pony, een merrie, blauwschimmel.Het was een zeer lieve pony van ongeveer 1.38 groot. Haar ras weet ik niet precies maar er zit waarschijnlijk wat arabisch- connemara- of welshbloed in. Wij hebben haar verkocht omdat ze asmatische brongites had en omdat ik te groot voor haar werd.We hebben haar verkocht aan een boer. Ze is nog een paar keer verkocht maar wel in onze stad (Hattem) gebleven.

Toen ik een keer naar haar wou kijken, hoorde ik van de eigenaar toen dat ze ergens naar mensen in Amsterdam zou worden verkocht. Dit heeft nog een tijdje geduurt maar uiteindelijk was ze toch weg. De eigenaar heeft helaas geen telefoonnummer van de nieuwe mensen. Ze zou nu ongeveer 15/16 jaar.

In haar paspoort staat dat ze op 1 mei jarig is.

Als U deze pony in uw bezit heeft of weet waar ze kan zijn mail alstublieft. Ik mis haar heel erg en zou graag weten hoe het met haar is, en of ze een goed tehuis heeft.

Met Vriendelijke groet Esther Lodewijk

http://www.mijnalbum.nl/Album=WLAEGHP4