[PG] Margje, 14 jaar, vos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GeeskeP

[PG] Margje, 14 jaar, vos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 15:18

Ik ben opzoek naar mn eerste eigen paard.

Margje
v. Stornello, M. Hysinta (v. Narco)
Vos merrie met 1 witte kroonrand achter en een heel klein kolletje.
Stokmaat 1.61m. Geboren 20 maart 1994.

Ze is vorig jaar februari vanuit België weer door verkocht naar een handelaar.

Ik zou haar heel graag weer terug willen vinden om te weten hoe het met haar gaat.

Afbeelding
Helaas geen betere foto's

Steph1989

Re: [PG] Margje, 14 jaar, vos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:46

hej,
weet niet of je mij nog kent, ik was de vorige eigenaar van marg Lachen.
heb al duizend keer gevraagd aan iemand die die handelaar kent waar ze nu staat, en dan zegt die steeds "op een manege in nederland"! maar weet ik dus ook niet! en mss zegt die dat ook gwn om van me af te zijn... Lachen

maar goed, die handelaar kennende is er een grote kans dat ze aan een manege verkocht is in nederland, en dat ze daar nu als manegepaard fungeert of als "penny"paardje aan een "penny"meisjes is doorverkocht... (en aangezien het niet zo'n pennypaardje was gok ik op het eerste Lachen !)

ik heb ook al heel het internet afgezocht, maar ik vrees ervoor...
maar als ik iets vindt laat ik je zeker iets weten!

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 23:10

Ja ik weet nog wie je bent Knipoog
Toen piste ik net naast de pot Tong uitsteken

Ik vrees ook het ergste.. het is inderdaad geen penny paard en een manege? Ze kon een pain in the ass zijn, dus ik denk ook niet dat ze daar erg geliefd zou zijn..
Ik heb het hele internet ook al afgezocht, maar kwam alleen bij jou uit Knipoog

Lief dat je met me mee denkt Knipoog Als ik haar nu weer een keer vind, dan is ze écht van mij! haha

Heb je trouwens nog een paar mooie foto's van dr? Ik heb toen wel een paar van je gekregen, maar die computer is gecrasht en ben ze helaas kwijt Boos!

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:36

mja ze was toen ze pas bij mij kwam idd ook geen manegepaard! maar na een tijdje, toen ze wat ouder en wijzer werd (heb haar drie jaar gehad he), kon er wel het kleinste kind mee rijden hoor.
gwn met een lang teugeltje enzo, voor manegepaard zou ze nog wel kunnen doorgaan, maar een lieverdje is het nooit geworden Lachen !
je moet anders je e-mail adres nog eens pm'en dan kan ik foto's doorsturen één van de dagen, want op mijn laptop staan er geen, en ben pas volgende week thuis!