[PG] Petra van Stal de hofstede(Puck, shetlander)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

[PG] Petra van Stal de hofstede(Puck, shetlander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 21:33

Ik ben opzoek naar mijn oude shetlander, ik heb hem verkocht aan een meisje in Nieuwegein. Zij heeft haar verkocht ergens rond Gouda naar een meisje van 9. Ik heb bij de verkoop een afspraak gemaakt met de kopers uit Nieuwegein dat ze zouden vertellen waar Puck heen is, dit vertikken ze dus nu. Omdat Puck een niet al te makkelijke shetlander is, en ze cadeau is gedaan aan een meisje van 9, ben ik nogal bang dat ze snel weer doorverkocht wordt en dat ik haar uit het oog verlies.

Oke, gegevens:
naam: Petra van stal de Hofstede (gefokt in Staphorst)
Vader: Charlyboy van de Zandkamp
Moeder: Anita van de dwarsdijk
Geslacht: Merrie
kleur: gitzwart
geboren op 24-04-2000 te staphorst
hoogte: 1.10M
Petra is een hele snelle shetlander, ze is ontzettend goed in springen maar ze is dus absoluut niet voor beginnende ruiters. Ze heeft moeite met het bit in haar mond en daardoor reageert ze nouwelijk als je alleen op de teugel rijdt, maar trekt ze haar mond open.
Ze is zoals alle shetlander, snel en handig en vooral ontzettend op gezelligheid van mensen en paarden.

alsje alsjeblieft als jullie haar kennen, vertel het me, ik maak me ontzettend zorgen en ik móet weten waar ze is. Straks komt ze op een hele verkeerde plek terecht en ik wil haar gewoon als het moet kunnen 'redden' en terug kopen...
Afbeelding

Sophie_Sacha

Re: [PG] Petra van Stal de hofstede(Puck, shetlander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:05

Ik ken haar en heb je gepmt!