[EG] Mariëlle Lambregtse / Manneken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

[EG] Mariëlle Lambregtse / Manneken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 00:11

Ik zou graag weer in contact komen met Banjer's vorige baasje, Mariëlle. Haar getrouwde naam is Lambregtse, haar meisjesnaam is Manneke of Manneken (ze is toendertijd gescheiden).

Mariëlle woont/woonde in Vlaardingen. Ze heeft paarden gehad op manege de Caepruiters in Hoek van Holland (waar Banjer ook stond, toen ik haar 7 jaar geleden kocht). Mariëlle had toen o.a. Bianca, een oude draversmerrie en Dribbel, een zwarte shetlander.

Ik weet dat Mariëlle later nog een schimmel draversmerrie heeft gehad, waarmee ze op de Flardingharuiters heeft gestaan. Ik heb gehoord dat ze ook nog een Spaans paard (Andalusiër?) heeft gehad op de Oranjehoeve.

Mariëlle is een klein vrouwke, blond, 3 kinderen. Ze doet/deed aan clickertraining. Ze heeft jaren terug clickertraininglessen gegeven in Rijpwetering, bij De Ripse Ruiters.

Ben of ken je Mariëlle, neem dan contact op Lachen

ikenindi

Re: [EG] Mariëlle Lambregtse / Manneken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 00:13

kun je geen contact opnemen met de ripse ruiters of die haar tel. nr hebben?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 00:14

het is 7 jaar of langer geleden dat ze daar les heeft gegeven en de telefoonnummers die ze toen had zijn niet meer in gebruik... die optie had ik zelf ook al bedacht

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 00:16

ok, ja tviel te opperen;)

deems1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:26

Banjer schreef:
Ik zou graag weer in contact komen met Banjer's vorige baasje, Mariëlle. Haar getrouwde naam is Lambregtse, haar meisjesnaam is Manneke of Manneken (ze is toendertijd gescheiden).

Mariëlle woont/woonde in Vlaardingen. Ze heeft paarden gehad op manege de Caepruiters in Hoek van Holland (waar Banjer ook stond, toen ik haar 7 jaar geleden kocht). Mariëlle had toen o.a. Bianca, een oude draversmerrie en Dribbel, een zwarte shetlander.

Ik weet dat Mariëlle later nog een schimmel draversmerrie heeft gehad, waarmee ze op de Flardingharuiters heeft gestaan. Ik heb gehoord dat ze ook nog een Spaans paard (Andalusiër?) heeft gehad op de Oranjehoeve.

Mariëlle is een klein vrouwke, blond, 3 kinderen. Ze doet/deed aan clickertraining. Ze heeft jaren terug clickertraininglessen gegeven in Rijpwetering, bij De Ripse Ruiters.

Ben of ken je Mariëlle, neem dan contact op :)

hallo dat is mij moeder waar u het overheeft

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 10:28

Dank je voor je reactie deems! ik ga je een pb sturen :D