Wij hebben september vorig jaar (2007) een ShetlanderxWelsh gekocht in Sheerarendskerke.
(als je denkt haar te kennen kan ik via pb je de naam van de vorige eigenaar mailen. Die zet ik hier maar niet in het topic).
Ze heeft geen papieren, en de man kon weinig over haar vertellen. Wel heeft ze een paspoort. Hij heeft haar niet op zijn naam laten zetten. De enige eigenaar die erin stond is: Fam. D.O. van der Hoeven (herkingen). Zij hebben de pony dus vóór hem gehad.
Ik ben toch wel benieuwd naar haar verleden, wat er al met haar gedaan is, hoeveel eigenaren ze ongeveer heeft gehad, of het echt een shetxwelsh is, of ze al eens eerder bevangen is geweest enzovoort. De fokker is ook onbekend. De enige namen (+adressen) die ik heb zijn dus die van de vorige eigenaar en die van de eigenaar daarvoor.
Naam: Pepper
Levensnummer: 528008070125106
Geslacht: merrie
Kleur: Vos met blonde manen en staart. Een vage bles, met veel losse witte haren eromheen (hoe noem je dit?)
Hoogte: ongeveer 1.13
Geboortedatum: 2003 (gezet op januari. maar is dus ergens in 2003)
Stamboek: Onbekend
Type: Hulpboek Rijpony Register B
vader en moeder onbekend
Het paspoort is uitgegeven op 3 mei 2007
Foto:

Als je haar denkt te kennen, zou je me dan willen pben of een mailtje willen sturen naar: sophie_boer@hotmail.com ?