[EG] vorige eigenaar van haflinger Jewel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

[EG] vorige eigenaar van haflinger Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 15:06

Hallo allemaal,

Onze hulp is gevraagd naar het vinden van de eerdere eigenaar van dit lieve paardje.En natuurlijk willen wij graag helpen bij het vinden van de eigenaar. Vandaar dat we jullie dit bericht sturen. Wellicht herkent iemand deze lieve merrie, genaamd Jewel.

Citaat :
"Via via is dit paardje (haflinger merrie) in onze opvang gekomen. Het beestje is er slecht aan toe. We vermoeden dat ze enkele jaren geleden vermist is geraakt bij haar eigenaar. Meer kunnen we u helaas niet over haar vertellen. We weten dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg, maar proberen het toch......HERKENT U DIT PAARDJE? "

Afbeelding

We hopen dat we via deze weg de opvang kunnen helpen door dit bericht te verspreiden.Alvast bedankt !!!Voor tips kunt u zich melden bij tiplijn@gestolenpaarden.nl of bellen met (00-31)-06- 42753207. Met uw informatie word zorgvuldig omgegaan en gemeld bij de opvang waar Jewel momenteel verblijft.

groetjes team http://www.gestolenpaarden.nl

Marigold

Re: [GZ] vorige eigenaar van haflinger Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:23

Jewel was niet haar officiele naam toch?
als ze (stamboek) papieren had, of een chip, lijkt het me goed als je die info er even bijzet.
succes met het zoeken iig

Oscar
Forumcoördinator

Re: [GZ] vorige eigenaar van haflinger Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:07

Verplaatst van EA naar OV.

Tanja

Re: [EG] vorige eigenaar van haflinger Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:19

Ik heb berichten als "ik heb je een pb gestuurd" enz. verwijderd.
Nu dit topic op OV staat graag alleen reageren indien je bruikbare info hebt voor de TS, berichten die niet volgens de regels zijn worden verwijderd.