[PG] Mijn oude Zwarte E-Pony Ostade's Donja (DEN DUNGEN)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Enjoy_s

[PG] Mijn oude Zwarte E-Pony Ostade's Donja (DEN DUNGEN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 17:10

Ik ben opzoek naar mijn oude zwarte E-pony Ostade's Donja het is een zwarte merrie met een kol en een sneb en 1 wit voetje! Ze is vanaf haar 2e tot haar 7e van mijn geweest, nu is ze in september bij een handelaar in Den Dungen terechtgekomen, dat heb ik weten te achterhalen.
Na mij is ze bij diverse eigenaren terecht gekomen, en ik heb haar vorig jaar teruggevonden en nu hebben deze mensen haar weer verkocht, ze bleek voor hun mishandelt te zijn geweest dus ze is echt eenkennig en bang, ze hadden haar verkocht aan mensen uit den dungen, maar nu blijkt dat ze haar dus iets ingespoten hadden en na 2 weken werd ze erg vervelend, dus deze mensen hebben haar naar een handelaar/africhter gedaan in Den Dungen.
Omdat ik bang ben dat ze verkeerd terechtgekomen is of wat dan ook ben ik naar haar op zoek.....misschien kan ik haar wel een goed tehuis geven!

Het is een welsh pony, ze is is nu 14!

Zijn er hier mensen uit Den Dungen of regio? Of mensen die haar naam etc herkennen, ik zal binnenkort ook een foto plaatsen!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-02-08 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: (GZ) Mijn oude Zwarte E-Pony Ostade's Donja (DEN DUNGEN)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 17:12

Hmmm ik ken wel een zwarte E-pony genaamd Dunja... Wel paar aftekeningen, precies weet ik het niet, ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden ergens.

Enjoy_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 17:58

Ze is van de hengst BOKKESPRONG CZARDAS

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 19:22

Je kunt ook rondzoeken bij de handelaren uit st michielsgestel. Hier in den dungen heb ik niets gezien van een zwarte pony, tenminste niet bij de handelaar waar ik de paarden doe. Ik zal wel goed rondkijken, maar je kunt ook proberen te zoeken in gestel,omdat veel dungese en gestelse handelaren samenwerken.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:21

EA --> OV.

larissadon

Re: [PG] Mijn oude Zwarte E-Pony Ostade's Donja (DEN DUNGEN)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 18:44

heey ik ben larissa en ben 12 jaar en ik denk dat je mijn paardje zoekt haar vader heet czardas ze is zwart en heeft achter 1 wit voetje en een kol en ze is 14 jaar en is erg lief voor ons ze staat op een manege in papendrecht prc en heeft het erg naar haar zin dus ik denk dat je onze donja zoekt groetjes larissa en likjes donja

Enjoy_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 10:29

Ik heb je een PB gestuurd, ik kan ff geen foto uploaden, maar ik kan je die wel emailen!

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:35

Donja is gevonden, dus bij deze een slotje Lachen