[EG]Wie heeft Tristan nu gekocht??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doniaxxsiske

[EG]Wie heeft Tristan nu gekocht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 17:04

Hallo tinkermensjes,

Ik ben Bo van Oversteeg. En verzorg een tinkermerrie met de naam Siske.
Siske heeft vorig jaar een veulenhengst gekregen met de naam Tristan. Tristan en Siske zijn gekocht door Huub ( eigenaar ster dekhengst Maestro ). Tristan heeft een tijdje te koop gestaan op Marktplaats, en is twee weken geleden dan uiteindelijk ook verkocht. Maar omdat Huub geen telefoonnummer of iets heeft van de nieuwe eigenaars, ben ik hier dus naar op zoek.

De gegevens die ik weet zijn:

Tristan geboren op: 25 april 2007
Moeder: Siske
Vader: Maestro
Tristan is gekocht twee weken geleden door mensen die zijn komen kijken naar hem, op de wei naast Etenstijd in Tilburg, die hebben hem die dag nog mee genomen naar hun huis. Ze wonen in uden. Hebben nog twee andere Tinkers donker gekleurd. eentje van 19 en de andere van ongeveer 5 a 6 jaar oud. Tristan wordt straks gebruikt als recreatiepaard, en wordt voor de kar beleerd. hij wordt over twee jaar gecastereerd.

Waarom ik op zoek ben naar deze mensen is omdat ik nog oude fotos heb van Tristan. Waarin de nieuwe eigenaren mischien wel geinteresseerd in kunnen zijn. Dus ben jij de nieuwe eigenaar van Tristan of ken jij deze mensen. Zou ik dat graag willen weten.

Veel liefs Bo

Berdien

Re: Wie heeft Tristan nu gekocht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 17:15

TI -> OV

CM_

Re: Wie heeft Tristan nu gekocht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 17:16

is ie niet naar de tinkerboerderij?
die zit ook in uden

doniaxxsiske

Re: [EG]Wie heeft Tristan nu gekocht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 18:24

Crossmonster, dat denk ik niet. Want die hebben meerdere tinkers staan als 2.
En dan Huub wel de Tinkerboerderij gezegd.
Maar bedankt voor het meedenken.

Kent niemand deze mensen uit Uden??????
Zou graag met ze in contact komen, om fotos uit te wisselen en mischien nog wat handige informatie voor hun.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 21-02-08 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoeg ivm het te vroeg omhoogschoppen van het topic, lees aub de regels!