[EG]Mickey Koudijs...Djezze

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

[EG]Mickey Koudijs...Djezze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 17:29

Ik probeer het gewoon even op deze manier, al denk ik dat het me niet veel verder zal helpen. Maar niet geschoten is altijd mis.
Ik ben op zoek naar de vorige eigenares van Djezze, Mickey Koudijs
Djezze is een inmiddels een 29 jarige Arabier vader geen idee omdat ik de papieren nooit in mijn bezit heb gehad, maar de grootvader is Baccarat.
Aangezien Djezze momenteel hollend achteruit gaat, en het er aan zit te komen dat hij niet zo lang meer heeft, zoek ik met spoed de vorige eigenares waar ik hem vele jaren geleden van heb gekregen.
Ik heb toen beloofd dat ik haar zou bellen als Djezze in zou moeten slapen, maar ben het contact nu verloren en weet echt niet waar ze woont en heb natuurlijk ook geen telefoonnummer.
Ze is denk ik een jaar of 3.. 4 geleden voor het laatst wezen kijken. Heeft een zusje en moeder die ook op Djezze hebben gereden. Zusje heeft een dochtertje. Schiet me net te binnen dat de moeder Mary heet en lang grijs haar heeft (had)
Hier een foto van Djezze.

Afbeelding

Als er iemand is die weet waar Micky te bereiken is geef dan even een mailtje. Alvast bedankt!

mellamoshan

Re: Mickey Koudijs...Djezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:46

volgens mij moet dit topic onder opsporing verzocht staan. zodra je een post krijgt, wordt je topic ook weer omhoog geschopt in die catogorie dus heb je ook weer meer kans op reactie. ik tem even, in ieder geval veel succes met je zoektocht, en ik vind het erg netjes van je dat je na het contact te verliezen toch weer op zoek bent naar de vorige eigenaar aan hand van jullie afspraak. Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Re: [EG]Mickey Koudijs...Djezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:11

Verplaatst van EA naar OV.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 18:14

Bedankt Oscar. Ik was al op zoek, maar wist echt niet waar te plaatsen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:15

Ken wel een mickey koudijs, maar weet je misschien de ongevere leeftijd?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 18:20

Tjeetje...ik denk toch zeker in de 30?? Ze heeft in Haarlem gewoond, of woont daar nog natuurlijk.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:04

aerdenhout1 schreef:
Tjeetje...ik denk toch zeker in de 30?? Ze heeft in Haarlem gewoond, of woont daar nog natuurlijk.

Er staat 1 Koudijs in Haarlem in het telefoonboek.
Misschien ff proberen?

sannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:29

Ik ben voor je gaan kijken op hyves en vond ene Maruschka Koudijs, dat zou qua leeftijd en plaatsnaam familie kunnen zijn. Heb haar geschreven op hyves en ze zei dat jij inmiddels contact hebt met Mickey. Jammer dat je dat niet even hier gemeld had. Hoop dat het op tijd was voor je paardje en het afscheid met Mickey.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 19:35

Je hebt helemaal gelijk dat ik het even op bokt had moeten melden, maar het ging allemaal zo snel, dat ik er eigenlijk niet meer bij heb stilgestaan.
De hele familie heeft dinsdagavond afscheid genomen van Djezze. Donderdag middag is hij ingeslapen, samen met een pensionpaard. Het is gelukkig heel mooi gegaan bij beide paarden, maar je begrijpt dat de stemming op stal erg verdrietig was. Het is niet niks 2 paarden tegelijk die al zo veel jaren op stal staan.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:56

Dan kan dit topic dus dicht.
Ik wil je nog wel heel veel sterkte wensen Ach gut