[PG] Arben (Balaton x Anatomy) hengst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jmc

[PG] Arben (Balaton x Anatomy) hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 11:53

Een aantal mensen zijn op zoek naar de hengst Arben (Balaton x Anatomy).
Aangezien ik zelf ook niet weet waar hij heen is gegaan, plaats ik hier een oproepje.

Weet iemand misschien waar deze hengst is?

Vriendelijke groetjes en alvast bedankt!

Afbeelding

Edit; We hebben al contact opgenomen met vorige eigenaresse van stoeterij Delani, maar helaas geen gehoor.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 17-02-08 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

sherif

Re: Oproep gezocht: Arben

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 12:04

Jmc schreef:
Aangezien ik zelf ook niet weet waar hij heen is gegaan, plaats ik hier een oproepje.

http://farm1.static.flickr.com/50/16011 ... e691_m.jpg

Edit; We hebben al contact opgenomen met vorige eigenaresse van stoeterij Delani, maar helaas geen gehoor.

Vorig jaar in Brecht heb ik kennis gemaakt met de nieuwe eigenaars van Arben, de plannen waren om hem nog een keer de ring mee in te nemen. Ik kan je helaas niet verder helpen met de gegevens van hen, aangezien ik niet weet of ze hier prijs op stellen Bloos Maar misschien kan je het stamboek kantoor eens bellen.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 07-02-08 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto quoten svp

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 12:20

Oh ik vraag het niet puur voor mezelf hoor, maar voor de heer Hoogewerf.

Het lijkt mij enigzins vrij normaal in de arabierenwereld dat als iemand interesse heeft in een bepaalde hengst dat enkele gegevens wel doorgekaart mogen worden. Vreemd dat jij daar anders over denkt.

Maar ik zal het aan hem doorgeven Knipoog hoor Sheriff!! Knipoog

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 12:39

sherif schreef:
Jmc schreef:

Vorig jaar in Brecht heb ik kennis gemaakt met de nieuwe eigenaars van Arben, de plannen waren om hem nog een keer de ring mee in te nemen. Ik kan je helaas niet verder helpen met de gegevens van hen, aangezien ik niet weet of ze hier prijs op stellen Bloos Maar misschien kan je het stamboek kantoor eens bellen.

nou als jij kennis hebt gemaakt met de nieuwe eigenaars weet je toch wie ?? Verward een noormaale vraag van JMC daar kan ze een noormaal antwoord op krijgen sherif !!! ja of het moet uit de duim komen

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 12:43

Het is niet dat de heer Hoogewerf dringend naar hem op zoek is, maar hij wilde gewoon weten hoe het met zijn 'oude' vriend ging.

Daarbij zijn ook Lisanne (zijn oude verzorgster) en haar zusje erg geinteresseerd in Arben's heden.
Ik ook uiterraard.

Alle overige info is welkom!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:05

Ik ga met Natas mee, wij hebben ook niet alles op de site staan, niet iedereen hoeft alles te weten... Als die mensen liever prive met arben verder gaan kan ik me voorstellen dat zij misschien liever geen gegevens via het internet laten verspreiden. Natuurlijk kan (en wil als dat beleefder gevraagd word) natas wel aan de betreffende persoon/personen vragen of zij hun gegevens aan belangstellenden mogen doorgeven, per pb of publiekelijk.
Het gaat hier om prive-info/gegevens van mensen, niet om een website die voor iedereen publiekelijk toegankelijk is, dan had je hem zelf wel kunnen vinden!!

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 09:46

Voor wat ik weet is Arben verkocht aan iemand in St Willebrord.Het hoe en wat weet ik nog niet maar daar kan ik wel achterkomen hoor.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 01:22

Via een advertentie ben ik op een naam en telefoonnummer tegengekomen van iemand in St Willebrord. Zal het door PB'en.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 12:13

Peterina schreef:
Via een advertentie ben ik op een naam en telefoonnummer tegengekomen van iemand in St Willebrord. Zal het door PB'en.

Dankje Peterina, heb desbetreffende persoon gemaild.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:56

[AV] > [OV]

Tanja

Re: [PG] Arben (Balaton x Anatomy) hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:46

Moderatoropmerking:
Gezien dit topic is verplaatst naar het OV forum wil ik iedereen in dit topic even wijzen op de regels hier: Maya @ [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007*
Gelieve dus alleen een reactie te plaatsen indien je bruikbare info hebt voor de TS, alle andere reacties graag via de pb en niet in dit topic.