Der is mij verteld dat ie naar brabant is gegaan ..
Ik had echt een hele sterke band met haar.
De avond voordat ze verkocht zou worden zou ik nog mogen kijken ... Maar omdat het best wel een eindje hier vandaan was moesten mijn ouders mij brengen...
Mijn moeder was die avond werken dus zou mijn stiefvader mij moeten brengen..
Maar mijn broertje had weer iets gedaan wat niet mocht... die kreeg straf en moest vroeg naar bed..
Ik vroeg aan mijn stiefvader of die mij nog kon brengen ,. Hij zei :'Sorry jen dat kan niet ik kan jaimy hier niet alleen op bed laten liggen'
Toen ik dat hoorde kon ik wel door de grond zakken ... Ik zou kawaldy nooit meer zien ... Niet meer verzorgen.. Niet meer rijden ...
En jullie mogen best weten .. Ik heb gehuild als een kleine baby echt waar!!!
Ik was boos op mijn broertje... Dat ie straf had...
Ik was boos op mijn moeder .. Omdat die de straf had uitgedeeld...
Ik was boos op mijn stiefvader omdat hij me niet kon brengen..
Ik heb dik anderhalve week niet met mijn broertje gepraat tot dat ik dacht.. Waar ben ik in godsnaam mee bezig...
Ik heb het er heel moeilijk mee gehad en het langzamer hand met rust gelaten... Afgelopen 13 oktbober heb ik alle foto's nog een keer bekeken en bedacht me toen .. Laat ik een berichtje zetten op bokt.
Ik hoop dat ik hier wat mee bereik en ik hoop dat ik hem echt vind .. Ook al is het alleen maar om hem even te zien...
Het kan me niet schelen waar die staat ik hoop hem gewoon te vinden ...
Hier komt wat informatie en het adres voor de foto's
Kawaldy was een merrie van ongeveer 17 jaar..
Ze was donkerbruin ,witte bles en bij alle vier de benen sokjes(zoals op de foto's)
Ze had een botje aan der rechterkant (of linker kant) weet niet meer precies wat een stuk uitstak bij haar mond...
Der staart begon best dik maar liep heel dun uit op het eind..
Ze had wat problemen met der voorbeen (waar ik later achter kwam is dat het vanuit der rug kwam)
Meer moet je maar vragen .. weet niet precies wat ik er nog bij moet zetten
http://byfiles.storage.live.com/y1ptfxr6QJpGBS3l6kQJT1J1XoOmksjqRji8dsrYnEmzrvAEl6Y6KUezTGwBfIRfzhy1k_7FDZkYbk
Sinds die 13 oktober heb ik een hekel aan een aantal vrijdagen.. Want het viel op vrijdag de 13e!!
ik hoop echt dat ik meer informatie over der kan krijgen te weten..
Alvast bedankt!!!