[PG] Ilze, 17/18-jarige bruine merrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

[PG] Ilze, 17/18-jarige bruine merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 22:35

Oké, dit heb ik al een keer geprobeerd, maar toen heeft het niks opgeleverd. Maar er is nu wat tijd overheen gegaan en ik ben benieuwd of het nu héél misschien wel wat oplevert.

Zoals de titel al zegt. Ik heb een tijd geleden mijn vorige paardje verkocht. Een 17 jarige KWPN merrie (Sit This One Out x Nabuur als ik het me zo 1,2,3 goed kan herinneren).
De mensen aan wie wij haar verkocht hadden hebben haar een tijdje later doorverkocht omdat ze niet bij de andere paarden op de weide zou kunnen (ze werd in elkaar getrapt door de andere paarden en deed niks terug) en anders zou ze niet buiten kunnen staan. Ze hebben haar doorverkocht naar België, maar hebben vergeten het nummer van het meisje te vragen waar ze aan verkocht is.
Ik zou er graag achterkomen waar ze nu staat, gewoon omdat ik nieuwschierig ben waar ze nu terecht is gekomen. Daarom probeer ik het maar eens zo. Lachen

Naam: Ilze V.
Geslacht: Merrie.
Kleur: Bruin.
Aftekening: Klein beetje wit boven haar 2 voorhoeven. Op haar 2 achterbenen 2 sokjes. En een ongelijke bles.
Ras: KWPN.
Leeftijd: 17 jaar.
Vader: Sit This One Out (100% Engels Volbloed).
Moeder: Dona (als ik me niet vergis).
Vader van moeder: Nabuur.

Foto's:
Afbeelding

Als iemand weet waar Ilze nu staat of meer informatie heeft dan hoop ik het te horen. Zou het namelijk heel leuk vinden als ik zou weten waar ze nu staat. Lachen

Mvg,
Rhonda.

Tanja

Re: [PG] Ilze, 17/18-jarige bruine merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 09:59