[PG] 16-jarige bruine ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

[PG] 16-jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 22:50

hallo mensen.

ik heb een hele tijd voor een super leuk paard gezorgd, er zit een hele geschiedenis achter, voor interesse pb me maar.
het is al een hele tijd geleden dat het paard verkocht is en wat ik er van heb mee gekregen is dat die al 3 nieuwe eigenaren heeft gehad. Ik mis hem meer dan alleen heel erg, dit komt vooral door het geschiedenis verhaal. Ik zou graag weten hoe het met hem gaat etc, zal je iig niet lastig vallen met constant bellen of weet ik het wat, aandringen tot langskomen etc.

het is een 16 jarige ruin, afstamming heb ik geen idee van, ik was toen die tijd ook nog niet geintereseerd in die zaken.

hij heeft rechts achter een wit voedje, met tegen de hoef aan zwarte stipjes.
ook heeft die een kolletje dat lijkt op een omgedraait hoefijzer ( beetje je fantasie gebruiken Knipoog )

niet onbelangrijk, zijn naam was toen die tijd Jofe's, hij is verkocht naar Brunssum. daar konden ze zijn naam niet uitspreken, weet dus niet zeker of die nu og bekend staat onder Jofe's of de naam die ze hem daar gegeven hebben

zijn hoofdje:
Afbeelding

het witte voetje:
http://images.sugababes.nl/user_pics/11 ... b27774.jpg

het kolletje:
http://images.sugababes.nl/user_pics/11 ... c4b596.jpg

jofes:
Afbeelding

nog en keer jofes:
http://images.sugababes.nl/user_pics/11 ... c0a121.jpg

verder was het op stal een paard dat niet van knuffelen hield, maar wel jaloers was als je het met een ander paard deed.
tijdens het poetsen en opzadelen dreeg die veel, hij ging met zijn tanden langs de spijlen ( stal), legde zijn oren plat in de nek, beet naar je.. maar wel mijn zijn tanden op elkaar, gewoon met de lippen. bang makerij dus.

ik hoop dat iemand het paard herkend, als er meer foto's nodig zijn dan hoor ik het wel,

alvast bedankt!
groetjes stephanie.

Cavaliere

Re: [PG] 16-jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 10:51

kan het bericht niet editten maar toch niet geheel onbelangrijk.

toen we hem verkochten had die atrose, we hebben hem aan een man verkocht die hem kado gaf aan zijn vrouw. die vrouw mocht alleen niets weten over de atrose. weet dus niet of ze het er hebben bij verteld tijdens het doorverkopen.

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 10:53

Is ie verkocht naar de manege in brunssum? Anders moet je daa misschien eens heen bellen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 10:54

niet dat ik weet, maar welke manege is dat?

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:32

die manege heet manege de brunsummerheide ,telefoonnummer staat in de telefoongids