[PG} Secret, merrie, KWPN, 1.73 m, JetSet x Darwin (Zeeland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

[PG} Secret, merrie, KWPN, 1.73 m, JetSet x Darwin (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 14:33

Ik heb Secret vorig jaar begin mei verkocht aan een meisje (en haar vader) uit Rilland, in Zeeland. Het meisje heet Mirjam. Familienaam weet ik ook maar zet ik vanwege privacy hier niet neer. Een voorwaarde van mij was dat ze me op de hoogte zouden houden over hoe het met Secret zou verlopen. Niet vaak, gewoon bij bijzonderheden en misschien eens per half jaar ongeveer. Vorig jaar kerst kreeg ik per e-mail een leuke foto. Deze zomer had ik nog niets gehoord en besloot ze een sms te sturen. Ik kreeg terug dat het niet goed ging en Secret een peesblessure had en al 3 maanden niets kon doen. Nu heb ik haar vorige week weer een SMS gestuurd om te vragen of ik haar eens mocht bellen om te vragen hoe het met Secret is. Ik heb echter nog geen reactie gekregen.

Ik was echt helemaal gek van Secret en heb haar vanwege persoonlijke redenen moeten verkopen. Het zou me pijn doen om nu heel negatief nieuws te ontvangen maar toch wil ik het heel graag weten.

Ik weet dat er een bokker is die bij haar toen in ieder geval op stal stond maar een tijdje geleden kreeg ik een foutmelding in mijn PM box en heb ik alles moeten verwijderen en ik weet haar (bokt)naam dus niet meer.

Misschien dat zij mij wat meer kan vertellen over hoe het met Secret is? Dan hoef ik die mensen nl. niet te gaan ‘stalken’…

Oh ja, Secret is een merrie van ong. 1.73 m hoog, het beste gouden karakter dat je je maar wensen kunt en een Jet Set D x Darwin. Grote witte brede bles op het hoofd, donkerbruin. Eventueel kan ik een foto hierbij plaatsen maar wellicht zegt deze omschrijving al voldoende?

Imago01

Re: [PG} Secret, merrie, KWPN, 1.73 m, JetSet x Darwin (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 11:55

Zojuist contact gehad met de huidige eigenaar.

Topic is al getemd voor een slotje..

Tessa

Re: [PG} Secret, merrie, KWPN, 1.73 m, JetSet x Darwin (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:29

En hierbij een slotje Lachen