Het is een bruine ruin van nu ongeveer in de 20, of misschien al tegen de 30! Ik weet het niet precies, ik ben nooit precies achter zijn leeftijd gekomen, werden veel verschillende dingen gezegd. Maar het meeste heb ik gehoord dat hij toen 25 jaar was, dus nu zo'n 27 jaar.
Hij is oktober 2005 (om precies te zijn de 29e) verkocht op paardenmarkt grijzegrubben in nuth(ligt en zuid-limburg).
Hij heette Pepper, hij zal nu wel al een andere naam hebben.
Zover ik weet geen papier.
Pepper is/was stevig gebouwd met maar dunne manen en staart(??zomereczeem??). Hij heeft een redelijk grote kol en achter twee witten sokjes, die lopen tot net boven zo'n "enkel/koten" (tja, weet even niet hoe ik het moet noemen
) en lopen redelijk recht af. Hij heeft een lichtbruine neus en een wit vlekje/stipje op zijn onderlip.Pepper is een zeer sterke pony (hij was toendertijd iig ten opzichte van mij heel sterk(was 10-11 jaar))
Hij bleef zonder moeite naast een grote lawaaierige tractor staan.
Ik heb geen duidelijke foto's (had toen nog geen digi), maar ik hoop dat deze foto's duidelijk genoeg zijn:
Januari 2005:

Zomer 2004:
Als je je beugels ongelijk doet, doe t dan goed

http://i227.photobucket.com/albums/dd21 ... per003.jpg
Weet jij waar hij is? Of waar hij was(misschien al overleden)? Dan wil ik t graag horen